Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.
JUSTIFICACIÓ

FUNCIONAMENT

CALENDARI

TALLERS

MATERIALS
CREATS

JORNADA 1999

JORNADA 2000

JORNADA 2001

JORNADA 2002

Vocabulari bàsic del decurs de l'any

Coordinació: Margarita Fortuny
  Descripció   Autors Materials

Descripció

Es tracta d'uns paquets Clic que treballen 15 temes diferents del decurs de l'any, 5 per trimestre.

Cadascun dels temes conté 12 imatges-vocabulari, que es presenten amb article per tal de fixar el gènere

1r TRIMESTRE

• L’ESCOLA
  • LA FIRA
  • LA CASTANYADA
  • LA TARDOR
  • EL NADAL

2on TRIMESTRE

• L’HIVERN
  • 3 TOMBS I CALÇOTADA
  • EL CARNAVAL
  • LA MONA
  • LA PRIMAVERA

3r TRIMESTRE

• SANT JORDI
  • COLÒNIES I SORTIDES
  • FESTA DE L’ESCOLA
  • LES VACANCES
  • LA FESTA MAJOR

Objectius:
Disposar d'unes activitats de baix nivell de dificultat per a treballar el vocabulari bàsic reiteratiu de cada any amb nenes/nens de NEE, Incorporació tardana, Educació Infantil i Cicle inicial.

Continguts:

Com s'ha fet

Es tracta d'omplir paquets Clic multimèdia, ja preparats ( http://www.xtec.es/~mfortun4/clics.htm : Clic de les fotos), utilitzant els dibuixos elaborats pels nens de l'escola que podem seleccionar dels seus àlbums d'enguany. No farem servir imatges de fitxes d'editorials (drets d'autor).
Cal dur els dibuixos en format paper i/o escannejats a mida real, fotografia màxim nombre de colors i en format bmp per tal que no perdin qualitat. (Ja els transformarem)

Els paquets treballen: Aparellament imatges, correspondència grafies, còpia, dictat, evocació i trencaclosques per separat.