D150: Recursos TIC a les aules d'acollida

Mòdul 2: Recursos específics I.

Pràctica 2

Programari educatiu

3. Vincles interactiu

Aquest programa permet treballar de manera interactiva algunes de les activitats del llibre de l’alumne i del llibre d’exercicis del Vincles. Completa les propostes escrites per exercitar les habilitats comunicatives, fent un èmfasi especial a les pràctiques d’escoltar i parlar.

vincles.jpg

4. Treball amb el programa Quídam

El programa Quídam té com a objectiu facilitar l’estructuració de la frase en etapes inicials de l’adquisició del llenguatge. Utilitza un diccionari d’accions en imatges i la síntesi de veu UPCTV que facilita a l’alumnat treballar de manera autònoma amb l’ordinador. Aquest programa forma part del projecte Quidam d’estructuració del llenguatge que consta també d’un diccinari d’accions en imatges i de fitxes i material de vocabulari i estructuració del llenguatge.

Podeu trobar informació detallada del projecte a la pàgina personal de la seva autora: http://www.xtec.cat/~mfortun4/index.htm/la Margarida Fortuny.