Inici > Organització  > AMPA

Carta de compromís educatiu

AMPA

L’AMPA és una entitat sense afany de lucre que agrupa els pares i mares de l’escola. El seu objectiu fonamental es contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament.

L’AMPA de l’escola Llorens Artigas té, entre d’altres les funcions de:

- Organització d’activitats extraescolars (són molt diverses, poden ser atletisme, psicomotricitat, teatre, anglès, música, aeròbic, piscina, coral, etc.)

- Col·laboració en l’organització del servei d’acollida (guarderia) matinal (8 a 9 hores del mati) i ludoteca (16:30 a 18:00 hores)

- Fa d’interlocutor entre l’equip de mestres i l’equip directiu per a tractar els temes que afecten tot el col·lectiu de famílies.

- Administra i gestiona els recursos que aporten els associats ( festa de fi de curs, festa de final d’activitats extraescolars, col·laboracions en la compra de material escolar.

- Col·labora en el sopar/comiat de sisè.

- Participa en la presa de decisions i el govern de l’escola mitjançant un representant en el Consell Escolar del centre.

- S’encarrega de la distribució de llibres de text i venda de xandalls.

- Tramitació de subvencions per a l’organització de les diferents activitats extraescolars i projectes que es vulguin dur a terme.

- Interlocutor amb les institucions de projectes de millora de l’escola i d’inversions en el centre (Ajuntament, Generalitat, Diputació).

- Subvenciona les orles dels alumnes de 6è.

La junta de govern de l’AMPA de l’escola s’ha renovat recentment i està formada per:

Blanca Gonzalez  (presidenta)

Sonia Correa (vicepresidenta)

Victor Pecharroman (secretari)

Vanessa Gil (tresorera)

I molts/moltes més col·laboradors/es

Blog de les aules d’acollida i especial

Blog de 5è-A

Blog de 5è-B