DSC_0003a

Inici

Inici > Menjador  >  Servei de menjador

Menú principal

Menú del mes  /  Servei de menjadorFuncionament intern  /  Normes de funcionament Activitats del menjador

Organització del curs

On som

Qui som

Organització

Instal·lacions

Serveis complementaris

Carta de compromís educatiu

Servei de menjador

http://localhost/Joomla_1.5.20-Spanish-pack_completo/images/stories/menjador.jpg  http://localhost/Joomla_1.5.20-Spanish-pack_completo/images/stories/menjador1.jpg

1. El centre disposa de servei de menjador escolar, que s'organitza d'acord al que disposa el Decret 160/1996, de 14 de maig, i seguint el preceptiu pla de funcionament del menjador escolar que el centre ha elaborat a l'efecte. Aquest pla segueix els criteris alimentaris i educatius, i inclou tant l'organització dels àpats com el desenvolupament d'activitats educatives de lleure per part de l'alumnat.

2. El funcionament del menjador escolar segueix les directrius del consell escolar del centre i sota el control i supervisió del/de la director/a. La concreció anual d'aquest funcionament s'integrarà a la programació general de centre.

3 El/la director/a efectuarà els tràmits corresponents davant les entitats que financien els ajuts individuals de menjador per a l'alumnat.

4. L'escola ofereix a tot l’alumnat del centre el servei de menjador. Tots/es els/les alumnes matriculats/des al centre tenen dret a fer ús del servei de menjador. Tan sols greus i/o repetits problemes de conducta, o bé la manca d'autonomia personal d'algun/a alumne/a, podria fer que el centre s'hagués de replantejar la seva admissió i/o permanència en l’ús del servei si no comptés amb la necessària assistència de personal auxiliar.

5 L’alumnat podrà utilitzar el menjador de manera continuada, o bé de manera esporàdica avisant al centre puntualment.

6 El servei de menjador es regirà pel seu Pla de Funcionament.

7 Tot l’alumnat que utilitzi el servei de menjador haurà de respectar el professorat i el personal encarregat del funcionament del servei.

8 L’alumnat s’atendrà a les normes d'higiene i d’ordre establertes.

9 Els/les alumnes de menjador no podran abandonar el recinte escolar sense la corresponent autorització signada pels pares/mares.

10 Els pares, mares o tutors legals signaran les normes de funcionament del menjador a principi de curs.

Activitats

El menjador escolar