Inici > Menjador  >  Funcionament intern

Menú del mes  /  Servei de menjadorFuncionament intern  /  Normes de funcionament Activitats del menjador

Carta de compromís educatiu

Funcionament intern del menjador

http://localhost/Joomla_1.5.20-Spanish-pack_completo/images/stories/menjador.jpg  http://localhost/Joomla_1.5.20-Spanish-pack_completo/images/stories/menjador1.jpg

1. En cas que algun nen/nena usuari del menjador necessités puntualment una dieta especial per raons de salut, cal avisar al personal responsable o trucar al telèfon 933983603 de 8:00h a 8:45h

2. En cas de prendre medicaments, s’hauran de signar les corresponents autoritzacions.

3. Dins del menjador escolar, s’observaran les normes següents:

a) Entrar al menjador en ordre i sense cridar.

b) Rentar-se les mans abans i després de dinar.

c) Menjar-se tot de forma polida, en cas d’al·lèrgies o dietes s’haurà de portar un justificant del metge.

d) Usar els coberts (a 1r inici ganivet)

e) Esperar que es doni l’avís per sortir del menjador.

f) Saber donar les gràcies i demanar les coses educadament.

g) Col·laborar en tasques de treure el plat i netejar la taula ( a partir de 1r).

h) Col·laborar en tasques de parar i desparar la taula (a partir de 3r).

i) Mantenir una actitud de respecte envers els companys i monitores, de forma semblant a les hores de classe.

4. Si durant el transcurs d’aquest servei algun/a alumne/a crea problemes greus, les responsables del menjador intentaran establir la millor via per solucionar-ho: entrevistes amb l’alumne/a, amb els seus familiars... En casos molt greus, es pot arribar a l’expulsió temporal o definitiva (s’expulsarà automàticament una setmana a casa a la tercera incidència) .

5. Si a causa del mal ús, algun alumne/a trenca o es perd un material del servei del menjador, el pare, mare o tutor legal està obligat a pagar el desperfecte.

6. Durant el temps lliure, després de dinar, s’organitzen diferents activitats: jocs de pati, lliures o dirigits, jocs de taula, tallers, ludoteca

7. Cal portar: Els més petits han de portar una bata marcada amb el seu nom i amb beta. Els/les nens/es de P3 han de portar roba de recanvi, dintre d’una bossa marcada.

8. Durant els mesos de febrer i maig es farà arribar als pares/mares els informes del menjador.

9. Durant el temps de menjador, els alumnes podran baixar els llibres i estoigs de les classes tan sols si es queden treballant a les taules del menjador. No podran baixar-los si surten als bancs dels passadissos o al pati.

Blogs de l’escola