image003

Serveis complementaris

• Carta de compromís educatiu

Material obligatori

Estoig , a partir de 3r, amb: llapis, goma, maquineta, regle de 16 cm.  Bolígrafs: negre i vermell a 3r; blau, vermell i negre a 4t, 5è i 6è.

Bata: obligatòria  pels alumnes d’Ed. Infantil. Recomanable a Plàstica en Primària

Equip d’Ed. Física:  Xandall, (obligatori en Ed. Física, Psicomotricitat, sortides, etc.) calçat esportiu. És obligatori portar-ho per realitzar aquesta assignatura.

* Tot el material haurà d’estar marcat amb el nom i cognoms dels alumnes i amb una veta d’uns 15 cm quan sigui roba per penjar (bata, jaquetes, etc.)

*  Si algun alumne té problemes físics,  el pare, mare o tutor, ho ha de notificar mitjançant nota escrita.

A més a més,  els nens/es de Parvulari:

El dia de Psicomotricitat, portar calçat esportiu amb velcro .

La bossa  ha de portar escrit el nom de l’alumne de forma ben visible. És imprescindible que l’alumne pugui obrir-la i tancar-la per si sol i que aquesta quedi tancada de manera que no puguin caure les coses de dintre.

Esmorzar, l'esmorzar és a mig matí (10,30h.) a P-3 i P-4, els alumnes de P-5 ho fan a l'hora de sortir al pati (11h.). A dins de la bossa s'ha de portar un got de plàstic, una carmanyola amb l’esmorzar sense embolcall i un tovalló de roba amb el nom de l’alumne ben visible. Carmanyola i got cada dia tornaran  a casa.

No es poden portar sucs, iogurts, pastes cobertes de xocolata o fruites que  s'hagin de pelar.

Roba còmoda , no heu de vestir els nens amb "petos" per venir a l'escola. Cal portar pantalons amb goma a la cintura (tipus xandall) i sabates cordades amb velcro . Cal evitar cinturons, botons difícils i cordons.

Mudes, només P-3, cada alumne ha de portar una bossa de roba amb el nom posat i amb una muda completa a dins. Les sabates aconsellem que siguin velles. Les famílies, hauran de demanar la muda per fer el canvi de temporada.

Joguines, es convenient que no portin de casa, joguines, colors, ni llibretes.....

Aniversaris, a l'escola celebrem els aniversaris dels alumnes, si es volen portar llaminadures recordem que només n'han de portar una per alumne. (No una bossa)

Roba d'abric, tota la roba d'abric (anoracs, caçadores, jaquetes...) han de portar el nom posat i una beta igual que la bata. Els guants, bufandes, paraigües i barrets no  es  podran quedar a la classe  sinó que  se’ls haurà d'emportar  la persona que porti als alumnes a l'escola.

Psicomotricitat, han de portar mitjons antilliscants en una bossa de roba, amb el  nom visible.

Activitats

El menjador escolar