DSC_0003a

Instal·lacions

Serveis complementaris

Carta de compromís educatiu

Algunes normes de convivència i bon funcionament

Per aconseguir una bona convivència s’ha de tractar a tothom amb respecte i correcció.

Durant els canvis de classe no està autoritzada la sortida dels alumnes de l’aula.

No es pot anar al lavabo durant les classes, si no és per una urgència.

Durant el temps de pati no s'ha de quedar cap alumne, sense autorització, a les aules.

S'ha de fer l'ús adequat del material, tant el de Centre com el particular.

Hem de fer ús de les papereres, tant de les classes com dels patis i de les altres dependències del Centre.

Al pati, no es permet enfilar-se ni gronxar-se de les porteries. També és important respectar les plantes.

Demanem respecte entre tots els membres de la comunitat educativa, sobretot cap als més petits.

En acabar la jornada s’han de deixar enllestides: les classes, els materials ...

No es poden portar pilotes, l'escola ja en proporciona.

Joguines (sobretot electròniques): Recomanem no portar-les al centre, en cas de pèrdua o robatori, l'escola no es fa responsable.

Mòbils. No s'han de portar. Si fos estrictament necessari, ha d'estar apagat. Si un mòbil sona durant les classes serà requisat i els pares hauran de passar a recollir-lo per Direcció. En cas de pèrdua o robatori, l'escola no es farà responsable.

Activitats

El menjador escolar