DSC_0003a

Inici

Inici > Menjador  >  Normes de funcionament

Menú principal

Menú del mes  /  Servei de menjadorFuncionament intern  /  Normes de funcionament Activitats del menjador

Organització del curs

On som

Qui som

Organització

Instal·lacions

Serveis complementaris

Carta de compromís educatiu

Normes de funcionament del menjador

http://localhost/Joomla_1.5.20-Spanish-pack_completo/images/stories/menjador.jpg  http://localhost/Joomla_1.5.20-Spanish-pack_completo/images/stories/menjador1.jpg

El fet de gaudir d’una plaça d’aquest servei, pressuposa l’acceptació d’unes normes per part de les famílies:

1. Cal fer el pagament per domiciliació bancària del 5 al 10 de cada mes. Abans del final de mes caldrà abonar els rebuts tornats del banc més un increment de 2€ de despeses.

2. A partir del curs 07-08, els/les nens/es de primària fixos i els nens i nenes d’infantil sense germans/nes en Primària fixos, pagaran unes quantitats a determinar cada any pel consell escolar del centre, de setembre a maig, en fraccions de 8 rebuts. Queden descomptats els dies de pont, Nadal, Setmana Santa i a més sis dies d’excursions i absentisme per malalties, etc. (el servei de menjador no disposa de servei de PIC-NIC, per tant, els dies que es realitzi una sortida durant tot el dia, els/les alumnes que gaudeixen d’una beca tindran un menú més).

3. Cada any es pujarà el menjador en funció del que hagi pujat l’IPC, es calcularà el mes de juny i entrarà en vigor en setembre del proper curs.

4. Els descomptes es faran a partir d’una setmana de no assistència i sempre que es notifiqui al telèfon 93 398 36 03 abans de les 9:00h (s’ha de demanar per l’Alícia o l’Anna).

5. Els preus del menú pels diferents tipus d'usuaris seran els aprovats pel consell escolar del centre cada any.

6. Els nens i nenes de parvulari que s’han de quedar al menjador, han de venir equipats adequadament en cas de pluja. Penseu que cal estar preparats, si les previsions meteorològiques així ho aconsellen.

7. Si hi ha un rebut pendent d’un mes, no s’agafarà al nen/a el mes següent fins que estigui solucionat el pagament.

Activitats

El menjador escolar