LA FESTA DE L'ESCOLA

El dissabte, 26 de maig, al voltant de les 6 de la tarda, va començar la Festa de l’Escola organitzada per l’AMPA. L’inici el va marcar l’esclat d’una traca. A continuació un grup de percussió amb alumnat del centre i dirigits per un pare també del centre van fer un recorregut pel pati interpretant diferents ritmes, seguits pels nens i nenes com un cercavila. En acabar, els voluntaris de la Creu Roja van preparar, com cada any una gimcana en que van participar molts alumnes. Cap a les 8 del vespre hi va haver l’actuació del primer grup musical de l’escola format per nens i nenes de 6è assajats pel professor de música, Jordi Tendero. Van interpretar dues cançons hi va ser un gran èxit. Després hi va haver un espectacle d’un mag que agrada molt a tothom. Mentre les famílies van prendre els entrepans de sopar en les taules instal·lades pels voltants. Feia molt bon temps i la gent es va quedar llarga estona. Van fer els sortejos i va començar una segona sessió de disco mòbil que va durar fins les 11 i va tenir força animació. El bon temps i la bona organització va fer que les famílies gaudissin de la festa fins molt tard.

L'ACTUACIÓ DE GRUP MEDGEL

Cloenda de les Activitats Extraescolars

El dijous, 24 de maig, a les 18 h ha tingut lloc la Cloenda de les Activitats Extraescolars organitzades per l’AMPA de l’escola. Ha estat tot un èxit d’afluència de públic, de nombre i qualitat de les actuacions. Presentada per la seva presidenta, Eva Quintana, aquesta és la síntesi de les actuacions:

1.- Anglès Infantil (Monitora Cristina): Head, shoulders, Ten Indians, Hickori Dickori, If you are happy.

2.- Teatre primària 2n-4t (Monitora Consol) “La noia imaginadora”

3.- Anglès primària 2n-3r (Monitores: Marina i Adelaida): Get up, get up / I get up at 7 o’clock

4.- Teatre Infantil P3-P5 (Monitora Sílvia) “Un batut de contes”

5.- Anglès Primària 3r-4t, School is starting / Where do the bears live? / The timetable rap / Body maths

6.- Sardanes (Monitora Míriam)

7.- Anglès Primària 4t-5è (Monitora Adelaida) Back to school / At the airport

8.- Anglès Primària 1r (Monitores Adelaida i Judit)One leg, two legs / Sandwiches for tea / Is it hot? Is it cold?

9.- Teatre Primària 2n-6è (Monitora Sílvia) “Història d’un cavall”

Anem al teatre

El divendres, 11 de maig, a la tarda l’AMPA del centre va oferir a l’alumnat de primària, com sol fer cada curs, una obra de teatre de la companyia de Lleida, La Petistable 12. Ja hem vist més obres d’aquest grup tan interessant format per alumnat de 12 anys. El títol fou Hamlet pro 2.0, versió lliure del clàssic de Shakespeare. L’actuació fou, com sempre, molt reeixida i el fet de l’edat tan propera als nostre alumnat motiva molt l’interès pel teatre. El centre agraïm i valorem molt aquesta iniciativa de l’AMPA.