MANUALITATS

Els treballs i dibuixos que han fet durant el curs l’alumnat que ha participat en l'activitat extraescolar de Manualitats.

Les fotos

FESTA FI DE CURS 2013/2014

Dissabte dia 14 de juny vam celebrar la Festa de Fi de Curs de l’escola.

Es va iniciar amb varies actuacions de les activitats extraescolars, en primer lloc una ballada de Sardanes i tot seguit vam gaudir amb les cançons en anglès dels més petits de l’escola.

Tot seguit es va donar inici a la gran gimcana preparada amb la col·laboració dels pares i mares i voluntaris de la Creu Roja. Van haver-hi tot tipus d’activitats: xuts, pintura de cara, llaunes, corda, basquet. Va estar molt divertida i animada.

Vam gaudir amb l’actuació del grup musical, format per ex-alumnes de l’escola i d’un espectacle de màgia.

La Junta de l’AMPA, va fer un homenatge al Sr. Cèsar Celma Pallarés, que desprès de 16 anys com a director, deixa aquest càrrec. Se li va fer entrega d’un obsequi i d’un pergamí amb l’agraïment i reconeixement per la seva dedicació i esforç ver la nostra escola i els nostres alumnes, i principalment per la seva col·laboració i atenció vers les tasques i propostes de la Junta, per la seva constant disposició i complicitat.

Es van realitzar diversos sorteigs i la festava acabar amb una disco-mòbil.

Gràcies a tots els assistents!!!

Les fotos

TEATRE