FESTA DE L'ESCOLA

El dissabte, 1 de juny, a partir de les 18 hores va tenir lloc a l’edifici del Tossal la Festa de l’Escola organitzada per l’AMPA.

La festa va començar amb l’actuació del grup de percussió format per alumnes i exalumes del centre com a reclam de sortida. Va continuar amb una ballada de sardanes del grup de l’escola, seguida de l’actuació del grup MEDGEL, nascut el curs anterior amb del nostre alumnat de 6è. Van interpretar sis cançons amb un èxit i aclamació total del públic, superant en molt l’actuació en la festa anterior.

Els membres de la Junta de l’AMPA i alguns pares i mares voluntaris havien organitzat tot un seguit de proves d’una gimcana. La participació de nens i nenes va ser molt alta i van estar molt ben organitzats.

A l’hora de l’entrepà, com que el temps va acompanyar, també es va constatar una gran afluència de familiars de l’alumnat que van donar molt d’ambient i va comportar que la venda de sopars també assolís unes xifres molt per sobre d’allò que era habitual.

L’actuació del mag i la disco mòbil, a les que el públic ja està molt acostumant va gaudir també d’una gran participació i la festa es va allargar fins vora les 11 del vespre.

Des del sector professors volem felicitar efusivament la Junta de l’AMPA i tot el voluntariat que cada curs se superen en organització i eficiència, així com el conserge del centre que garanteix l’atenció i seguretat en cada moment.

Enhorabona a tota la nostra comunitat educativa!!!

“EL CAMPAMENT”

El divendres, 31 de maig, a les 18 hores al cinema del Casal l’alumnat de l’activitat de teatre de l’AMPA van representar una obra de manera conjunta titulada “El campament”.Hi havia tres grups d’alumnes (infantil, cicle inicial i cicle mitjà) que es van anar alternant a l’escenari de manera continuada. Al final van actuar tots junts.

Els nens i nenes ho van fer molt bé, es va sentir molt bé perquè la megafonia estava contractada, el públic va omplir el cinema i va estar en silenci durant l’hora llarga que va durar la representació. La qual cosa és un bon indicador que se podia seguir perfectament i mantenir l’interès. L’audiència va aplaudir els actors i actrius, així com els monitors i monitores que havien dirigit la preparació. Va estar tot un èxit.

ELS MOSSOS D’ESQUADRA ENS OFEREIXEN UNA XERRADA SOBRE CONSELLS DE SEGURETAT A INTERNET

El dijous, 7 de març, per la tarda, l’associació de mares i pares del centre, AMPA, va contactar amb els Mossos d’Esquadra per tal que poguessin oferir als pares la mateixa xerrada que a l’alumnat de 6è durant aquest curs. La xerrada anava adreçada a les famílies de l’alumnat de 4t, 5è i 6è. El Departament d’Interior ha elaborat un pla per prevenir la ciberdelinquència en l’àmbit dels adolescents i els jove. La xerrada és molt interessant. Tot i la dificultat de l’horari, hi ha hagut un presència prou acceptable, encara que la importància del tema hagués requerit un nombre molt més elevat.

Consells seguretat d'internet