|
El resultat ha estat unes presentacions multimèdia en què l’alumne/a
fa una cerca i un seguiment visual de l’element gràfic que apareix
en pantalla, degudament contrastat amb el fons.
Pensant amb els interessos de les diferents edats de l’alumnat,
s’ha fet una selecció de diferents motius, o continguts, i s’ha
reforçat l’atractiu visual i auditiu necessari per captar la seva
atenció.
Les presentacions han estat fetes amb el programa PorwerPoint
i cal anar clicant per fer aparèixer els diferents elements visuals.
D’aquesta manera, tenim un control manual de les estimulacions visuals
que s’ha d’ajustar al ritme del nostre alumnat
.
Els materials que finalment
us presentem són:
- Peix
1: uns peixos es mouen a dreta i
esquerra de la pantalla sense cap so de fons.
- Peix
2: uns peixos amb música es mouen
a dreta o esquerra. En aturar-se, s’atura la música. Cal fer clic
per continuar escoltant-la.
- Peix
3: uns peixos de diferents mides
apareixen formant una escala de gran a petit.
- Flors:
a cada clic apareixen a la pantalla flors de diferents formes,
mides i posicions.
- Les
estacions: sobre la música de les Quatre estacions, de Vivalvi, van apareixent
diapositives de les diferents estacions amb diferents efectes
visuals.
- Mar
i muntanya: una diapositiva del mar i una de la muntanya.
- Respectem
el medi ambient: tres petits espots amb eslògans sobre el reciclatge i l’estalvi d’energia.
|