Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.
JUSTIFICACIÓ

FUNCIONAMENT

CALENDARI

TALLERS

MATERIALS
CREATS

JORNADA 1999

JORNADA 2000

JORNADA 2001

JORNADA 2002

Creació de videoclips infantils per a treballar la comprensió i l’expressió oral

Coordinació:Rosa Viladell, Montserrat Vila i Benjamí Vidiella
    Cançons
    : Àngel Duran
  Descripció   Autors Materials

Descripció

L'objectiu d'aquest taller es crear recursos que treballin la comprensió i expressió oral aprofitant un material tant atractiu pels nens com són les cançons infantils.

A partir d'unes cançons ja enregistrades amb autorització de l'autor es vol preparar diferents materials que ajudin a l'alumna tant en al comprensió de la lletra com a una correcte producció.
Aquest materials els hem anomenat Videoclips ja que inclouran les cançons amb dibuixos, fotografies o animacions que les il·lustrin

Aquest Videoclips es poden complementar amb d'altres materials en paper o activitats amb l'ordinador ; textos, dibuixos a pintar, activitats clic,

Programes i materials
Els programes a utlitzar en la creació d’aquestes activitats poden ser:

• Eines d'edició de recursos multimedia: PaintShopPro, Cooledit
  • Imatge digital: Escànner, Fotografia digital
  • Programes d'edició multimedia: Power point, Flash o Prèmier.