Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.
JUSTIFICACIÓ

FUNCIONAMENT

CALENDARI

TALLERS

MATERIALS
CREATS

JORNADA 1999

JORNADA 2000

JORNADA 2001

JORNADA 2002

El PCC en Escoles d'Educació Especial: desenvolupament curricular de blocs temàtics i elaboració de proves de mínims

Coordinació: Xavier Gisbert
  Descripció   Autors   Materials

Després de presentar el treball planificat pel SEMPCC (Seminari per a l’Elaboració del PCC de les Escoles d’EE de les Comarques de Tarragona) ens vam organitzar per finalitzar el desenvolupament curricular del bloc temàtic p0204a00 “Hàbits d’autonomia social”.

sempcc.exe La base de dades SEMPCC2

L’eina de treball va ser la base de dades SEMPCC2 que ha estat dissenyada per introduir, recopilar i gestionar el segon nivell de referència que s’està desenvolupant al seminari SEMPCC.

Permet incorporar unitats didàctiques relacionant-les amb un o més nuclis de continguts de conceptes NCC que per a nosaltres són un nivell intermedi entre els blocs temàtics i els continguts i objectius. Cada bloc temàtic conté un o més nuclis de continguts conceptuals.

És una base de dades feta amb l’Access 2000 i se n’ha automatitzat la instal·lació i utilització:

En aquesta pantalla principal hi ha botons de comandaments que permeten accedir als diferents formularis per poder incorporar els materials.

Hi ha dos informes preparats per a l’extracció de la informació de la base de dades SEMPCC2.

• Desenvolupament curricular BCT
    Cal introduir el codi del bloc temàtic desenvolupat, per exemple p0204a00, i s’obté el bloc temàtic  que s’ha acabat durant la jornada.
  • Unitats didàctiques NCC
    Cal introduir el codi del nucli de continguts conceptuals per exemple p0204a0001 i obtindreu totes les unitats didàctiques relacionades amb l’esmentat nucli de continguts conceptuals.