Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.
JUSTIFICACIÓ

FUNCIONAMENT

CALENDARI

TALLERS

MATERIALS
CREATS

JORNADA 1999

JORNADA 2000

JORNADA 2001

JORNADA 2002

JORNADA 2003

JORNADA 2004

Taller TocaToca i catifa màgica

Coordinació: Prudens Martínez
  Descripció Lloc Inscripció

Presentació

En aquest taller es volen desenvolupar activitats amb el programa Toca Toca pensades per treballar tant amb el ratolí com amb la catifa màgica.

L'objectiu és la creació d'activitats que posin en joc aspectes cognitius i/o motrius dels alumnes utilitzant imatges, só, fotografia, video i de forma limitada text escrit.

Els materials van dirigides a l'alumnat amb necessitats educatives especials a partir del parvulari . Això vol dir materials molt diversos que s'adaptin als continguts curriculars o aspectes que es vulguin reforçar de l'alumne.

Durant el curs hem fet un grup de treball intern i ara us proposem de compartir el projecte i la feina

Eines de treball

Els programes a utilitzar en la creació d'aquestes activitats poden ser:

• Imatge digital: escanner, fotografia digital, etc.
  • Eines d'edició de recursos multimèdia: PaintShopPro, Cooledit.
  • Programes d'activitats: Toca-toca