JUSTIFICACIÓ

JORNADA 2002

JORNADA 2003

JORNADA 2004

Treballar els temps verbal: present passat i futur

Coordinació: Anna Fontelles
  Descripció Autors Materials  11 Mb Propostes

Els material

En aquest taller es van utilitzar les facilitats de l'ordinador per navegar endavant i endarrera amb les presentacions Power Point, que representen una línia de temps virtual, juntament amb la facilitat de les fotografies per "congelar" instants del present per elaborar un material multimèdia de suport als professors per tal de treballar els temps verbals en present, passat i futur.

Temps verbals

Amb aquest material, i en funció de les habilitats lingüístiques de l'alumne, es poden treballar: l'estructura de frase, l'ús de seqüències temporals, la utilització d' adverbis de temps (ara, abans, després), la concordança de gènere i de nombre, etc