Classificar les eines de comunicació segons el seu objectiu, el
tipus d'informació que tracten i la seva modalitat, síncrona o asíncrona.
Explicar els codis i el funcionament de les eines de comunicació interpersonal (correu electrònic, fòrums, xats, videoconferència).
Conèixer les normes d'ús comunament acceptades de les eines i els
canals de comunicació (netiqueta).
|
Utilitzar l'eina i el canal segons la intenció comunicativa. Per
exemple: compondre adequadament missatges de correu electrònic i
usar les possibilitats d'annexió de documents i tramesa múltiple.
Usar característiques específiques dels canals i les eines de comunicació.
Per exemple, les emoticones.
|
Utilitzar les eines de comunicació de forma responsable.
Responsabilitzar-se de l'ús de la informació obtinguda a través dels diferents canals de comunicació.
Acceptar la normativa d'ús de les eines de comunicació a la xarxa
interna i/o externa del centre, tot guiant-se per la netiqueta.
Valorar les eines de col·laboració en grup per a l'assoliment de projectes conjunts de treball.
|