|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Gestió de l'acció educativa:
Documentació
|
|||||||||||||||||
Projecte curricular de centre
|
|||||||||||||||||
Seqüenciació i temporització TIC
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Seqüenciació i temporització | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Objectius | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Es tracta de fer una distribució dels programes i materials a través dels cursos escolars per cicles i nivells. Cal tenir present que l'ús de les TIC és un aprenentatge acumulatiu i que les activitats informàtiques ocupen unes 30-35 hores anuals, d'acord amb l'equipament informàtic existent avui en dia a la majoria d'escoles (1 hora setmanal). No hem d'oblidar tampoc que, a poc a poc, les TIC es van incorporant als mètodes docents de les aules (racons, materials portàtils...) a mesura que augmenta l'equipament TIC i els materials mòbils (ordinadors portàtils, canons...), amb la qual cosa està canviant el model "aula d'informàtica" pel "d'informàtica o internet a l'aula", i això s'ha de reflectir en les seqüenciacions i temporalitzacions d'aula. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Continguts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Seria suficient definir grans blocs temàtics trimestrals on es tinguin previst les activitats a fer preveient les relacions amb les àrees curriculars, les competències bàsiques treballades, la modalitat d'agrupament, els espais utilitzats... Fora bo, deixar, ara ja, i ben clar, en quin moment educatiu s'inicia a l'alumnat en la introducció d'aquests mitjans (que sempre seria susceptible de variacions posteriors). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Recursos TIC a les àrees curriculars | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Exemples | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Recordeu són només uns exemples que us poden servir com a punt de sortida per al vostre treball, i que, si decidiu utilitzar-los, s'han d'adaptar a les realitats concretes de cada centre. Al web de l'AEIC trobem més exemples: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Referències | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||