Notícies

L'Institut Pompeu Fabra ha rebut dos projectes europeus Erasmus + amb una durada de dos cursos escolars (2017-2018 i 2018-2019). Aquests projectes financen la mobilitat d'alumnat i professorat a diversos instituts europeus.

Els projectes concedits són:

• Visions of European cities: participació d'instituts de Berlin (Alemània), Falun (Suècia), Cagliari (Itàlia) i Lisboa (Portugal)
  • Poetry, drama and classics are on stage: hi participen instituts de Trebisonda (Turquia), Barcellona Pozzo da Gotto (Itàlia), Torres Novas (Portugal), Riga (Letònia) i Praga (República Txeca).

Els alumnes de 2n de Batxillerat Científico-Tecnològic participen al programa Nanoeduca al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona el passar 6 d'abril de 2016, per potenciar el seu coneixement de la nanotecnologia amb experiments (prof. Amàlia Rey), pòster científics (prof. Francesc Pérez) i implicacions filosòfiques (prof. Emilio Pérez)

nanoeduca

TR

La setmana del 7 al 13 d'abril alumnes del Batxillerat tecnològic van participar al projecte Erasmus+ "Developing English Competencies through Art-Oriented Activities" fent activitats creatives unint art i tecnologia a l'escola d'Art Carmen Sylva (Ploiesti, Rumania)

romania

L'AMPA de l'Institut Pompeu Fabra col.labora en la renovació total de les bateries dels ordinadors de les sales informàtiques.

Participació en events d'abast europeu o internacional:

El centre ha rebut un projecte europeu Erasmus + amb 9 escoles de 8 països. Aquest projecte relaciona art i tecnologia i ha rebut la visita de professors de tots aquests centres.

Els ex-alumnes de l'Institut Pompeu Fabra Daniel Mas i Víctor Pecanins, ara estudiants a la UPC dissenyen aplicacions inteligents per la televisió.

Notícia i vídeo a La Vanguardia

L'ex-alumne Dani Jiménez  dissenya aplicacions per mòbil en un equip de la UAB

Notícia a la web de la UAB