inici

projectes
actualitat
documentació

15 anys d'agermanament de l'Escola Francisca González de Chichigalpa, Nicaragua amb l'escola Jungfrau de Badalona.

La festa de Primavera a l'escola. Aquest any, en el marc de la festa, es celebrarà el 15 aniversari de l'agermanament amb Nicaragua. Aquesta setmana hem fet activitats relacionades amb l'agermanament i la cultura d'aquell país.

Les fotos de la festa

Mural

Novetat: Llibre del 15è aniversari :"Dones al peu del volcà". Aquest llibre és el resultat del projecte realitzat pel grup de joves " Los Lirios" a Nicaragua en el marc del nostre agermanament. Es vendrà el dia de la festa amb finalitat solidària.

Agermanament Escola Jungfrau – Escuela Francisca González, 15 anys

El dijous, dia 12 d'abril, hem celebrat el 15è aniversari de l'agermanament a l'escola amb els nens i nenes.

La Dulce, de Nicaragua, ha vingut a l'escola i ha ensenyat als Tuaregs a fer tortillas i a aprendre els balls de Nicaragua.

Els Tuaregs després han donat els tallers de danses, tortillas, contes, pintura i jocs de Nicaragua a la resta de l'escola.

més fotos dels tallers

A la tarda, ens hem reunit tots junts per celebrar-ho, hem posat la carta que havíem fet per classes pels nens i nenes de Nicaragua en un sobre gegant. Hem cantat una cançó i els Tuaregs ens han ballat un dels ball nica.