Notícies curs 2015-2016

Els nens i nenes de P4 coneixen Nicaragua

Barri de los Lirios. Chichigalpa. Nicaragua

Excursió a Managua dels nens i nenes del barri de Los Lirios

Taller de manualitats de les dones del barri de Los Lirios. Darreres produccions

Taller de costura de les dones del barri de los Lirios

Loteria de Nadal per Nicaragua

fira de solidaritat

Notícies curs 2013-2014

• Agermanament amb Nicaragua: Finalment el projecte de pista esportiva coberta de l'escola agermanada Francisca González de Chichigalpa, Nicaragua, està pràcticament acabat.Aquí en teniu la prova

Notícies curs 2012-2013

Circular informativa: Agermanament amb Nicaragua

Loteria de Nadal per Nicaragua

fira de solidaritat Badalona 2012

fira de la Solidaritat 2012

Notícies curs 2011-2012

15 anys d'agermanament de l'Escola Francisca González de Chichigalpa, Nicaragua amb l'escola Jungfrau de Badalona. 15 d'abril 2012

15 anys

samarreta agermanament 2012

fira de solidaritat Badalona 2011

Fira De Solidaritat 2011

Notícies curs 2010-2011

fira de solidaritat Badalona 2010

fotos

fira de tardor

fira de tardor, on es ven la loteria de Nadal per Nicaragua

Notícies curs 2009-2010

Contenidor 2010

Carregant el contenidor

Carregant caixes de l'escola al local de Focus

El contenidor que marxarà cap a Nicaragua, es carregarà el dijous 23 de setembre a les 3h al local de Focus.

Donació de llibres Arreu del món

Parlarem de la nostra escola agermanada Francisca González de Chichigalpa i cada classe els escriurem una carta que ells ens respondran-

Tot això es mostra de diferents maneres a la resta de l'escola durant aquella setmana i el dia 30 de gener, que és la diada de la Pau, es fa un acte conjunt que varia cada curs.

Alguns an llegit les cartes.

I les han anat posant en un sobre gegant.

"La voluntat de fer coses junts"

entrevista a Marta Utrillas ( mare ) i a Benjamí Moliné (mestre) tots dos de l'escola Jungfrau.

Notícies curs 2009-2010

fira de solidaritat a Badalona 09-10

fotos

Notícies curs 2008-2009

Projecte grup : Los Lirios

Roses i xapes per Nicaragua

Los Lirios, és un grup de joves relacionats amb l'escola Jungfrau, agermanada amb l'escola Francisca González, amb l'esplai Xirusplai i també amb l'esplai "Los Pinoleros", de Chichigalpa ( Nicaragua) creat a partir del projecte Nicasplai de 2006. A l'estiu del 09 portaran a terme un nou projecte a Nicaragua.

1 xapa = 1€

12 anys de l'agermanament

Avui dia 9 de març de 2009 fa 12 anys que l'escola Jungfrau està agermanada amb l'escola Francisca González de Nicaragua.Ells avui ho estan celebrant i en Benjamí Moliné portantveu de l'agermanament els ha fet arribar unes paraules en directe via telefònica per felicitar-los.

10 anys del Mitch exposició a l'escola

AQUESTS DIES ES COMPLEIXEN 10 ANYS DEL PAS DE L'HURACÀ MITCH PER CHICHIGALPA, A NICARAGUA.
Us convidem a veure el treball que, gràcies al nostre agermanament, s'ha desenvolupat al llarg de tot aquest temps al barri de Los Lirios per millorar les condicions de vida de les persones.

L'exposició estarà oberta, del 10 al 21 de novembre, a partir de l'hora de plegar, a les 5h de la tarda.

clica aquí

Arribada del contenidor a Nicaragua (juliol 08)

Cliqueu aquí per veure les fotos

fira de solidaritat a Badalona 08

cliqueu aquí per veure les fotos

Notícies curs 2007-08

Contenidor 2008

El contenidor va arribar sense entrebancs a Nicaragua.Les mestres de l'escola ja n'estan fent el repartiment.Ens han manifestat la seva satisfacció i agraïment per la vostra col.laboració. En breu ens enviaran les fotos.

El contenidor per Nicaragua ja s'ha carregat, moltes gràcies a tothom que hi ha col.laborat

arriben les caixes de llibres d'arreudelmón

etiquetant caixes contenidor 08

Etiquetant caixes una setmana abans de carregar el contenidor.

Recollida de material a "Arreudelmón"

Arreudelmón és una ong. de logística cultural que es dedica i promou donacions de llibres per part de les editorials amb l'objectiu de fer-los arribar a ongs que en puguin fer-ne distribució a persones i entitats que ho necessiten,tant al primer com al tercer món.La responsable és l'Esther Tapia.

Per més informació:Carta a la premsa

Nosaltres hem anat a cercar-hi llibres per enviar-los a Nicaragua per l'escola Francisca González, la biblioteca de Chichigalpa i altres escoles de l'entorn.Els en donem les gràcies.

tómbola solidària i bijuteria 2008

Contenidor 2008

Ja estem preparant les caixes per el contenidor que va cap a Nicaragua el dia 30 d'abril.

Cliqueu aquí per veure les fotos

Fira de solidaritat a Badalona 2007

fotos de la fira

Exposició desè aniversari a Dalt la Vila

Exposició a l centre cívic de Dalt la Vila

Notícia a Vilaweb

Millores al barri de Los Lirios estiu 07

S'ha acabat de construir l'edifici per l'associació de veïns

També servirà per fer el taller de costura i formació diversa

i com a casal per l'esplai.

Aquest és el grup de monitors que donen continuïtat al camp de treball dut a terme per el grup nicasplai a l'estiu del 2006.

Aquest estiu ja ha arribat el contenidor a Nicaragua

Repartiment de material del contenidor al barri de Los Lirios

Contenidor 2007

Dimarts dia 19 de juny marxa el contenidor cap a Nicaragua amb tot el material que s'ha recollit.

Embalatge i etiquetatge

Contenidor

Per veure el que s'ha fet anteriorment, clica aquí