A. P. A.

ASSOCIACIÓ DE PARES I MARES: Col·labora amb el col·legi en la tasca educadora en el sentit més ampli. Fomenta activitats que ja té establertes en el centre i impulsa la creació d'altres noves que poden ser d'interès per a la millor i més completa formació integral dels alumnes: Activitats esportives, programació de conferències, sortides per als pares, Trobada familiar a final de curso, Congrés APA.

El funcionament es realitza per mitjà de la Junta Directiva, els pares que són presents al Consell Escolar i les diferents comissions. La seva tasca és molt positiva i, per aquest motiu, convidem a tots els pares i mares dels nostres alumnes a una participació activa en les diferents activitats que l'Associació realitza, ja que el millor suport que podem oferir als alumnes és la mútua col·laboració entre família i Escola.

infoapasagratcor@telefonica.net

MEMBRES DE LA JUNTA DIRECTIVA:

President: Sergio López Molina

Tresorer: Juan Jesús Ruiz