ORGANITZACIÓ ESCOLAR

JORNADA ESCOLAR

Durant el curs escolar l'horari de treball dels alumnes al centre (horari escolar), d'acord amb l'autorització sol·licitada al Delegat Territorial del Departament d'Educació, serà el següent:

PRIMER CICLE EDUCACIÓ INFANTIL

De 9:00 a 18:00 hores

SEGON CICLE EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA

Matí: de 9:00 a 13:00 hores
Tarda: de 15:00 a 17:00 hores

Matí: de 8:00 a 13:20 excepte dimecres i divendres que sortiran a les 14:20.
Tarda: de 15:00 a 17:00 hores (dimecres i divendres tarda lliure).

Matí: de 8 a 14:30 hores

Horari setmanal dels grups d'alumnes. La distribució global dels ensenyaments (àrees i àmbits d'aprenentatge) dissenyants al projecte curricular a la jornada escolar al llarg de la setmana i de les activitats complementàries per als diferents grups d'alumnes serà, en principi, la indicada en els horaris corresponents. No obstant això, i amb l'acord dels equips de mestres i professors respectius, durant el curs escolar aplicarem criteris de flexibilitat en la configuració dels agrupaments d'alumnes per a determinades activitats d'aprenentatges i de suport educatiu. En el cas d'Educació Infantil la distribució de les activitats educatives al llarg del matí i de la tarda, es realitza de forma global, sense entrar en detalls que no fan al cas, donades les característiques d'aquesta etapa i les exigències de flexibilitat en la confecció dels horaris dels alumnes. En canvi, els horaris corresponents a l'Educació Primària, ESO i Batxillerat inclouen l'assignació temporal bàsica corresponent a cadascuna de les àrees de coneixement.

PAGINA INICIAL