MENJADOR

Cada dia es serveixen uns 300 menus equilibrats i adequats. Aquest servei pot ésser utilitzat, per part dels alumnes, de manera continuada o els dies que els pares creguin necessaris.

Per millorar aquest Servei Escolar i afavorir el bon funcionament del mateix, posem en coneixement de tots les següents normes:

• L'alumne que es doni de baixa abans d'acabar el mes haurà d'abonar la mensualitat sencera.

• Els alumnes que utilitzin el servei de menjador i per qualsevol circumstància hagin de faltar un o més dies, els pares o tutors ho comunicaran al Centre personalment o mitjançant trucada telefònica. Si això no es compleix, el Col·legi no es fa responsable d'aquestes absències.

• Per als que desitgin conèixer el menú, s'exposarà al tauló d'anuncis.

• Si el comportament d'un alumne no és correcte o no es compleixen aquestes normes, entendrem que no els interessa aquest servei.