Inici > Instal·lacions  > Edifici principal  >  Aula d’acollida

Edifici Ed. Infantil: ·  P3-A Pollets ·  P3-B Vaques  ·  P4-A Dofins ·  P4-B Peix manta ·  P5-A Metges ·  P5-B Bombers

Edifici principal:  Aules àmplies Aules Ed. Especial  /  Biblioteca-Audiovisuals  /  Aules d'informàtica  /  Aula d'acollida  /  Aula de psicomotricitat  /  Aula de música  /  Aula d'anglès  /  Gimnàs  /  Ludoteca  /  Hort escolar  /  Pistes esportives  /  2 patis

• Carta de compromís educatiu

Aula d’acollida

La nostra escola, a on la situació de multilingüisme i multiculturalitat és ben manifesta, projecta el seu pla d’acolliment cap als alumnes d’incorporació tardana, nouvinguts a principi de curs, així com també als que ho fan al llarg dels trimestres escolars.

Objectius:

1. - Afavorir a curt termini una mínima competència comunicativa bàsica per tal d’anul·lar l’aïllament en què generalment es troben en un principi els alumnes nouvinguts.
  2. - Propiciar i fomentar un bon acolliment per part dels companys i resta de la comunitat escolar.
  3. - Fer participar l’alumne d’incorporació tardana en la dinàmica del seu grup-classe com més aviat millor.

El material de treball, és una adequació dels materials facilitats per Compensatòria i SEDEC depenents del departament d’educació de la Generalitat de Catalunya i, pel confegit pel propi departament d’incorporació tardana de l’escola.

La comunitat escolar del Escola Llorens Artigas segueix encoratjada en proporcionar-los la màxima formació cultural i humana atenent el respecte que es mereixen tots els infants.

Blogs de l’escola