JUSTIFICACIÓ

JORNADA 2002

JORNADA 2003

JORNADA 2004

Materials d'estimulació per a plurideficients.

Coordinació: María Teresa Corbella, Sílvia Boix
  Descripció Autors Materials Propostes

Introducció

El materials desenvolupats en aquest taller ha estat:

• Escoltar el so Aplicació tocatoca que , en prémer la catifa, el polsador, el teclat o fer clic, mostra fotos d'objectes i fa sonar un so.
  • Racons i rutines L'objectiu d'aquesta activitat és associar cada racó de la classe amb una direcció i amb una determinada rutina.
    En prémer la catifa apareix la imatge d'un dels objectes de la rutina amb la cançó corresponent.
    Funciona igualment amb els cursors del teclat i la catifa

• A jugar amb animals En aquesta activitat en prèmer qualsevol tecla el programa apareix a la pantalla un animals domèstics, sovint motivadores pels nens i nenes, i s'ecolta sons i cançons

• Tria tu trio jo Es tracta d'un joc de torns, a fer amb la catifa màgica o bé amb l'ull de color, on els participants han d'escollir per torns que els hi agrada fer.
    L'aplicació està pensada per utilitzar-la amb la catifa màgia, però també es pot utilitzar amb el teclat amb la següent equivalència de tecles

tecles tria tu tira jo

• Escoltar cançons En aquesta activitat cada una de les 8 direccions del pla té assignada la seva cançó i el seu dibuix.
    Es pot utilitzar amb el teclat numèric, la catifa màgica, el ratolí a la pantalla de l'ordinador o amb la webcam.
    El material s'acompanya d'un Power Point que permet escoltar les cançons, una darrera l'altre, i d'una aplicació amb el TSWIN que es pot utilitzar tant amb la Catifa màgica com amb l'ull de color.

winpopular