Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.
JUSTIFICACIÓ

FUNCIONAMENT

CALENDARI

TALLERS

MATERIALS
CREATS

JORNADA 1999

JORNADA 2000

JORNADA 2001

JORNADA 2002

JORNADA 2003

JORNADA 2004

Materials de Psicomotricitat amb suport TIC

Coordinació: Cristina Priego
  Descripció Autors Materials Propostes

Justificació

La psicomotricitat és una activitat que planteja el desenvolupament de la persones, tant en l'àmbit cognitiu com en el físic, a través del joc.
Sovint només ens plantegem treballar amb l'ordinador utilitzant les mans i asseguts en una cadira però els nous perifèrics permet plantejar altres formes d'interacció.

L'Ull de color és un nou sistema d'interacció basat amb càmara web que permet una interacció a distància ja que tant sols es requereix un contacte visual.

L'objectiu del taller és crear diferents materials informàtics que siguin d'interès pel treball psicomotricitat amb els alumnes.

Entre les proposes tenim treballar a partir del moviment corporal conceptes bàsics com:

• dalt - baix
  • dreta - querra
  • dins - fora

Així com fer recorreguts amb propostes d'activitats o jocs

Caldrà

• pensar en propostes d'exercicis psicomotriu on sigui interessant utilitzar l'ordinador
  • elaborar els recursos audiovisual necessaris per l'activitat
  • muntar l'activitat i crear les orientacions didàctiques pel professional

Utilitzarem

• L'ull de color
  • El Toca Toca