Presentació de la Directora

Salutacions,

Amb aquest número zero inaugurem el nou butlletí de l’IES Margarida Xirgu. Ho fem amb multa il·lusió i ganes que sigui la nostra veu i el nostre mitjà de comunicació, no solament per a la comunitat educativa, sinó també per al barri i la ciutat de l’Hospitalet. El nostre institut complirà aviat vint-i-cinc anys i ho celebrarem com cal i amb la participació de tothom. Són vint-i-cinc anys de dedicació a un ensenyament de qualitat, públic, amb professionals amb experiència, que creiem i hem cregut sempre en l’educació integral de l’alumnat i en la formació de persones i ciutadans preparats per als reptes que la societat ens posa, afrontant els canvis de tota mena que en aquests anys s’han anat produint, i sense oblidar mai quina és la nostra missió.

Els veritables protagonistes, però, han estat i són els alumnes i les alumnes que, al llarg de tot aquest temps, s’han format amb nosaltres. Una de les satisfaccions més grans que tenim els professors és quan, sovint, ens trobem amb algun d’ells o elles, ens saluden i ens expliquen què han fet, què han estudiat i a què es dediquen, i com recorden el seu pas per l’institut, els seus companys i a nosaltres mateixos; d’altres, encara ens venen a veure expressament. Sense oblidar, però, els pares i les mares que han confiat i confien en nosaltres per a l’educació dels seus fills i filles.

El barri i la ciutat ens ha vist créixer, en som part i volen seguir participant en tot allò que se’ns requereixi. Aquest butlletí és només una mostra d’aquesta voluntat. Així mateix, estem oberts a la col·laboració de totes aquelles persones que ens vulguin fer arribar les seves inquietuds, suggeriments i opinions.

Així doncs, moltes salutacions a tothom, desitjant que aquest sigui el primer exemplar de molts d’altres que s’aniran publicant.

Núria Carles Sidera