L'equip campió de futbol sala

L’EQUIP JUVENIL DE FÚTBOL SALA DE L’IES MARGARIDA XIRGU ES VA PROCLAMAR EL JUNY PASSAT CAMPIÓ DE LA PROVINCIA DE BARCELONA!

L’EQUIP CAMPIÓ

La base de la plantilla juvenil "A" prové de l'equip infantil que el curs 2000-01 va ser subcampió provincial de Barcelona-comarques: Alberto Prieto, Buelebó Mpá, els germans bessons David i Víctor Miguel, així com Joel Pérez. També els bessons Toni i Fernando Cabezas, que només havien jugat a la lliga regular de L'Hospitalet.

Jugadors integrats durant l'etapa cadet: Alex Rodriguez i Héctor Pozo. Ho eren també Carlos Colón i José M. Fernández "Bolo", ja retirats com a jugadors i ara fidels seguidors de l'equip.

Noves incorporacions: Sergio Pérez principalment, el porter "Paquito" MerinoRoberto Pérez, els dos primers en el seu últim any de juvenils.

Jugadors de l'equip cadet del Marga que han combinat la seva participació amb el juvenil "A": destacadament Cristian Alfonso i Rubén Cabanillas. Al final de la temporada també han estat repescats Cristian Galindo i Raul Prieto.

L'entrenador José Antonio Sansegundo ("Sanse"). Titulat per la Federació Catalana de Futbol i amb experiència en equips de futbol-sala de diverses categories tant escolars com federats. Tercera temporada consecutiva dirigint aquest equip de l'I.E.S. Margarida Xirgu des de l'etapa cadet.

I.E.S. Margarida Xirgu (L’Hospitalet de Llobregat)
Campió juvenil de Barcelona-província.Fútbol sala.Jocs esportius escolars 2004-05
Dempeus: Carlos (delegat), David, Paquito, Víctor, Buelebó, Héctor, J.A. Sansegundo (entrenador)
Ajupits: Sergio, Álex, Joel, Alberto, Rubén, Cristian.

CURIOSITATS

En Joel és el jugador més veterà d'aquest equip, l'únic que des del primer curs a l'Institut ha tingut continuïtat en els equips de totes les categories d'edat. Ja el 1999-2000 havia format part de l'equip infantil que va estar campió provincial i va jugar la fase final de Catalunya.

No hi ha un jugador predeterminat que faci sempre les funcions de capità. A cada partit correspon a un jugador diferent, segons les circumstàncies.

La majoria dels jugadors estudien o han estudiat a l'Institut. Són excepció els tres nous incorporats: Sergio, Paquito i Rober.

L'equip no té cap golejador principal. En aquesta faceta destaquen sovint diversos jugadors, com Buelebó, Cristian, Sergio i R. Cabanillas.

Només dos jugadors són "federats" i combinen el futbol-sala escolar i el futbol de camp: Cristian (C.E. Hospitalet) i R. Cabanillas (C.F. Can Vidalet).Amb la incorporació dels cadets s'han retrobat en el juvenil "A" la majoria de jugadors de l'antic equip aleví del CEIP Pere Lliscart (foto): Joel, Buelebó, David i Víctor, junt amb R.Cabanillas i C. Galindo (altres tres han jugat al juvenil "B": Dani Sánchez, Alberto López i Dani Lara).