Tastet d'oficis Valls

Tastet d’oficis de Valls “Una manera d’entendre el món”

La regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Valls, Casa Caritat i els IES Narcís Oller i Jaume Huguet han posta en marxa el programa Tastet d'oficis, d'acompanyament acadèmic i professional. Tastet d'oficis s'inclou en el pla educatiu Entorn i es dirigeix a alumnes de l'últim cicle de secundària que requereixen una oferta educativa alternativa.

El programa s'ha aplicat per primera vegada el tercer trimestre del curs 2008-2009 i es concreta en tres especialitats: manteniment, mecànica i conducció de carretons, i cuina

Els alumnes escollits pel centre han assistit als tallers a les tardes, tutelats per professorat dels centres, el mestre del taller i un coordinador de Casa Caritat.

L'acció formativa i professional s'engega per donar resposta als alumnes que es motiven més pels aspectes pràctics de l'aprenentatge, i a la vegada es creen itineraris educatius professionals. Tast d'oficis vol tenir continuïtat els cursos vinents i, a més a més, ampliar l'oferta als centres de secundària de la ciutat.