Bullying

No més Bullying!

El Bullying és una de les agressions més freqüents que pateixen els i les alumnes. La ridiculització, els insults, la pressió, l'extorsió, la submissió, les amenaces i les agressions físiques per part de grups i líders no positius i altament conflictius fan que molts i moltes joves visquin totalment insegurs i atemorits.
Només hi ha una resposta possible: PROU!!! Atreveix-te a moure't!!!! :)

Activitat sobre "No més Bullying": Fitxa PDF.

Altres materials de suport

Bullying. Maltractament entre alumnes

Aquesta web pretèn aportar elements que ajudin a comprendre el maltractament entre iguals amb propostes didàctiques, orientacions per treballar des de l'escola, i guies i consells també per als pares.

+ informació

Webquest sobre Bullying

Qui diu que no és cosa teva? De veritat no hi tens res a dir? Ara tens l'oportunitat de saber més coses sobre el bullying. Una proposta per a nois i noies de secundària i batxillerat, creada per Carme Escudé i Jordi Collell.

+ informació