Nou espai de projectes

Amb els cursos i els anys, els treballs, experiències i projectes va creixent i ja no n'hi ha prou en llistar-los en un espai únic: Cal posar-hi ordre!

En aquest espai web trobareu molt més ordenats i organitzats els diferents projectes i materials didàctics generats.

Com sempre, espero que us sigui d'interès.

Treballant els projectes

Curs 2012-2013

Carrefour 2013: WATER and WIND

We've met about 150 students and 20 teachers representing 7 vocational schools (agriculture, gardening and landcaping) from 6 countries for one week in april 2013, in Normandie (France). During this week the students have had a cultural and professional exchange in order to learn from each other's experiences. They have worked together in mixed (by nation, culture, religion, sex and ethnic backgrounds) groups on sustainable projets about WATER AND WIND according to their professionnal training.

Project WATER and WIND on eTwinning

Curs 2011-2012

Mercatec Bages|Berguedà 2012

Presentació dels projectes de Tecnologia de 1r, 2n i 3r d'ESO de l'INS Joan Mercader al 6è Mercatec Bages|Berguedà 2012 celebrat al Museu de la Tècnica de Manresa el 16 i 17 de maig de 2012.

Projectes 1r ESO Projectes 2n ESO

Webquest sobre l'art romànic a Catalunya

Dins del taller obert "Activem l'eduCAT a l'escola!" de la Xarxa docent eduCAT 2.0 els membres del Grup 11 hem estat molt agoserats i hem confeccionat una webquest. Encara l'hem d'acabar de polir i, sobretot, posar-la a prova...

L'art romànic

Aquesta Webquest us proposa un recorregut per l'art romànic amb una aturada especial a la Vall de Boí, el conjunt arquitectònic de la qual va ser declarat Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO l'any 2000.

Webquest

No més Bullying!

El Bullying és una de les agressions més freqüents que pateixen els i les alumnes. La ridiculització, els insults, la pressió, l'extorsió, la submissió, les amenaces i les agressions físiques per part de grups i líders no positius i altament conflictius fan que molts i moltes joves visquin totalment insegurs i atemorits.

Només hi ha una resposta possible: PROU!!! Atreveix-te a moure't!!!! :)

Fitxa de la sessió de tutoria sobre Bullying

Curs 2010-2011

Celebració del dia mundial del mediambient. 3 juny 2011

Calendari de dies mundials i internacionals

Dins el projecte "El mes de ciència" i amb el tema "Les dates que mouen el món", els alumnes de l'Aula Oberta de l'INS Ribera del Sió (Agramunt) van confeccionar el següent calendari amb els dies mundials i internacionals que se celebren arreu.

Informàtica 4t ESO - Karaokes

Karaokes de les cançons del Sing Along Project realitzats pels alumnes d'Informàtica de 4t d'ESO de l'INS Ribera del Sió d'Agramunt

Curs 2009-2010

Adolescència i habilitats socials

Confecció del Portafolis docent "La comunicació entre diferents"

Projectes pluridisciplinars per a l'aula d'acollida

Projecte presentat al Premi TIC de la Fundació Impuls

Projecte Comènius: Value Education and Ecological Responsibility

Curs 2007-2008

Elaboració d'un projecte interdisciplinari

Desenvolupament i programació del Projecte Agramunt Verd (format web).

L'ús metodològic dels projectes a l'aula de Tecnologia

En primer lloc, teniu el PLA D'ACCIÓ que vaig posar en marxa per millorar la gestió del temps a les meves classes de taller.

En segon lloc teniu l'ABP (Aprenentatge basat en problemes de l'anglès Project-based learning) que vaig programar per treballar amb els alumnes de 1r d'ESO.

Els resultats de l'ABP el podeu veure a la unitat d'estructures de 1r ESO.