Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 
1 | Presentació  
     
  El projecte Accesible Environments pretén afavorir la sensibilització dels alumnes en temes de la vida quotidiana que no s'inclouen en el currículum de l'ESO (Ensenyament Secundari Obligatori), com és el cas de les barreres arquitectòniques i de la comunicació i les dificultats amb què s'enfronten les persones discapacitades per a vèncer-les. A més, la utilització d'un llenguatge tècnic senzill, però alhora específic i precís, contribueix a que l'alumne percebi un altre aspecte de l'idioma anglès, connectat directament amb experiències del món real.

A vegades, es considera que la formació en els valors de la convivència ciutadana és la tasca central de determinades disciplines. Aquest projecte vol contribuir a la formació cívica de l'alumnat des de la seva especificitat, assumint l'anglès com a llengua vehicular per a simular el seu futur paper de ciutadà responsable: els alumnes reflexionen sobre les condicions d'una ciutat amable per a un col·lectiu amb disminució de les seves oportunitats, experimenten en el seu entorn pròxim (l'Institut, la ciutat,…) la presència de fonts d'exclusió i es veuen estimulats a imaginar solucions a aquests conflictes.

En el desenvolupament del projecte el professor es limitarà, en la majoria de les activitats, a oferir el seu recolzament a l'alumne, que gestionionarà el seu procés d'aprenentatge, amb l'ajut d'activitats pautades i la utilització dels recursos adients per a accedir a la informació i al seu processament.

 

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page