Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 

13 | Sessions Teòriques

 
 

>> SESSIONS 19 | 20 | Bloc Temàtic IV | The Locomotor Disabled |

Aspectes generals

 
     
 

:: Objectiu del Bloc
Sensibilitzar els alumnes de l'abast i significat de les discapacitats ambulants i dels tipus de barreres que afecten a les persones que les pateixen.

:: Recursos per al professor

:: Full del professor.

:: Vegeu la introducció al bloc I: Aspectes generals.

:: Inviteu a alguna persona que es desplaci en cadira de rodes perquè expliqui la seva experiència als alumnes i els ensenyi, si és possible, a conduir-ne una.

:: Recursos per als alumnes

:: Fulls de treball (Student's Worksheets).

:: Diccionaris bilingües i monolingües.

:: Procediment
La sensibilització dels alumnes respecte les discapacitats motores pot realitzar-se a través d'una activitat de "role-playing" en la primera sessió (The Ambulant Disabled), però en la segona sessió (The Chairbound Disabled) seria convenient que els alumnes tinguessin contacte amb una persona que es desplacés en cadira de rodes i, si fos possible, que també els ensenyés a conduir-ne una. La segona part de cada sessió es dedica al coneixement de les barreres que afecten aquests col·lectius.

:: Temes tractats en cada sessió teòrica d'aquest bloc

:: Sessió 19: The Ambulant Disabled >>

:: Sessió 20: The Chairbound Disabled >>

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page