Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page

12 | Avaluació

L’avaluació dels alumnes i el seu procés d’aprenentatge durant aquest projecte ha de dur-se a terme tenint sempre present el grau d’assoliment dels objectius plantejats inicialment.

En els projectes o activitats presentades s'han resumit els objectius a avaluar per a simplificar la tasca d’autoavaluació dels alumnes:

:: Seguir les instruccions que s'han donat .
:: Treballar de manera cooperativa.
:: Utilitzar correctament els recursos.
:: Completar el projecte/tasca.
:: Presentar el resultat final del projecte a la classe.

Tanmateix cal remarcar que es posa un èmfasi especial en el procés més que en el resultat final de les tasques assignades, a més de l’avaluació individual de l’alumne.

En acabar cada bloc temàtic l’alumne haurà completat i lliurat al professor un full d’avaluació corresponent a cada projecte realitzat (dos en total): Film Viewing i Webquest.

El professor farà les correccions oportunes, retornarà el full a l’alumne amb la nota definitiva i n’arxivarà una còpia.

D’aquesta manera, l’alumne i el professor podran portar un control del progrés assolit durant el procés d’aprenentatge en el decurs del projecte.

Per a l’avaluació final es tindrà en compte (a més de les Evaluation Sheets ja esmentades) les tres Evaluation Sheets que els alumnes lliuraran a l’acabament de cada una de les tres Final Tasks. Aquests fulls d’avaluació, com a les activitats anteriors, les omple el propi alumne i després el professor les revisa i fa els canvis que considera pertinents.

Aquestes activitats de final de projecte tenen en compte, d’una manera pràctica, una revisió dels principals temes continguts en els quatre blocs temàtics.

És important que a l’hora de posar la qualificació final el professor consideri revisar els objectius plantejats al començament del crèdit i el seu grau d’assoliment per part de l’alumne.

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page