Lavaluació dels alumnes i el seu
procés daprenentatge durant aquest projecte ha de dur-se
a terme tenint sempre present el grau dassoliment dels objectius
plantejats inicialment.
En els projectes o activitats presentades s'han
resumit els objectius a avaluar per a simplificar la tasca dautoavaluació
dels alumnes:
:: Seguir
les instruccions que s'han donat .
:: Treballar de manera cooperativa.
:: Utilitzar correctament els
recursos.
:: Completar el projecte/tasca.
:: Presentar el resultat final
del projecte a la classe.
Tanmateix cal remarcar que es posa un èmfasi
especial en el procés més que en el resultat final
de les tasques assignades, a més de lavaluació
individual de lalumne.
En acabar cada bloc temàtic lalumne
haurà completat i lliurat al professor un full davaluació
corresponent a cada projecte realitzat (dos en total): Film
Viewing i Webquest.
El professor farà les correccions oportunes,
retornarà el full a lalumne amb la nota definitiva
i narxivarà una còpia.
Daquesta manera, lalumne i el professor
podran portar un control del progrés assolit durant el procés
daprenentatge en el decurs del projecte.
Per a lavaluació final es tindrà
en compte (a més de les Evaluation Sheets ja esmentades)
les tres Evaluation Sheets que els alumnes lliuraran a lacabament
de cada una de les tres Final Tasks. Aquests fulls davaluació,
com a les activitats anteriors, les omple el propi alumne i després
el professor les revisa i fa els canvis que considera pertinents.
Aquestes activitats de final de projecte tenen
en compte, duna manera pràctica, una revisió
dels principals temes continguts en els quatre blocs temàtics.
És important que a lhora de posar
la qualificació final el professor consideri revisar els
objectius plantejats al començament del crèdit i el
seu grau dassoliment per part de lalumne.
|