Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 

13 | Sessions Teòriques

 
 

>> SESSIONS 8 | 9 | Bloc Temàtic II | The Sensory Disabled |

Aspectes generals

 
     
 

:: Objectiu del Bloc II
Sensibilitzar els alumnes de l'abast i significat de les discapacitats sensorials (la ceguesa i la sordesa) i dels tipus de barreres que afecten les persones que les pateixen.

:: Recursos per al professor

:: Elements diversos per a realitzar activitats de "role-playing" (mocadors grans, taps per a les orelles …).

:: Vegeu la introducció al bloc I: Aspectes generals.

:: Recursos per als alumnes

:: Fulls de treball (Student's Worksheets).

:: Diccionaris bilingües i monolingües.

:: Procediment
Fer que els alumnes experimentin a la seva pròpia pell la problemàtica que suposa tenir una discapacitat sensorial.
Treballar el llenguatge dels sentiments (Feeling words) i el dels elements que poden representar una barrera per als discapacitats sensorials.

:: Temes tractats en cada sessió teòrica d'aquest bloc

:: Sessió 8: The Blind and the Deaf (Sensibilització) >>

:: Sessió 9: The Blind and the Deaf (Barreres que els afecten) >>

 

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page