Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 

11 | Valors, normes i actituds

 
     
 

:: Actitud positiva i constant per a l’aprenentatge de l’anglès.

:: Interès per comunicar-se i expressar-se en anglès.

:: Actitud solidària i respectuosa envers els altres, tant a l’aula com fora de l’aula.

:: Responsabilitat pel treball cooperatiu.

:: Valoració de les capacitats pròpies i de les dels altres, escoltant opinions i expressant els acords i desacords amb correcció, tolerància i respecte.

:: Manifestar interès i respecte davant allò que és desconegut o diferent.

:: Actitud positiva davant la crítica, tant a l’hora de fer-la com de rebre-la o també per fer autocrítica.

:: Acceptació i compliment de les normes, a l’aula i fora de l’aula.

:: Actitud crítica i de refús davant les barreres arquitectòniques i les barreres de communicació.

:: Rebuig de l’incompliment del codi de circulació.

:: Actitud positiva en la participació de discussions o debat a l'aula: demanar i respectar el torn de paraula.

:: Respecte pels materials emprats en aquest projecte, pel seu manteniment i ordre i/o emmagatzemament.

:: Actitud permanent d’esforç davant les dificultats que sorgeixen d’un mateix i de respecte per les d’altri.

:: Interès i participació en les tasques proposades.

:: Interès i esforç per presentar els resultats de manera clara, correcta i organitzada.

:: Actitud d'humilitat, tolerància i responsabilitat vers les tasques assignades, sigui dirigint o essent dirigit.

 

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page