Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 
8 | Objectius  
 

1 | Millorar el nivell de competència en llengua anglesa, tant pel que fa a la expressió oral com escrita.

2 | Presentar un tema extracurricular que té una relació directa amb experiències de la vida real, com és l'estudi de l’accessibilitat.

3 | Contribuir a l’aportació de nous elements de discussió al tractament de la diversitat escollint un tema d’interès social.

4 | Formar els alumnes en la solidaritat i el respecte per a "l'altre/a" i en la responsabilitat que implica treballar en un projecte de manera cooperativa i no competitiva, entenent que l'aportació de cadascú és crucial per a la compleció del treball.

5 | Fomentar l’autonomia de l'alumne, ensenyant-li a implicar-se amb responsabilitat en el seu propi procés d’aprenentatge.

6 | Fomentar l'auto-estima dels alumnes perquè s'adonin que ells, per si mateixos, tenen coses a dir i informació que aportar per a la millora de la seva escola i la seva ciutat.

7 | Demostrar respecte per les normes i les institucions i, en general, per mantenir una actitud cívica correcta i sempre alerta implicant-se, amb la crítica constructiva, en la millora dels espais urbans i socials de la seva ciutat.

8 | Fomentar la necessitat de respectar les normes de circulació per tal d'evitar accidents de conseqüències irreversibles.

9 | Entendre que les barreres poden ser no solament arquitectòniques i de comunicació, sinó també socials i/o cíviques, i és en aquesta vessant del problema que ells poden contribuir a la seva millora.

10 | Entendre la importància de l'anglès com a llengua vehicular, que els permet obtenir informació d'arreu del món a la vegada que comunicar-se amb persones d'altres nacionalitats.

11 | Introduir la utilització i aplicació d’eines digitals en el desenvolupament de projectes.

12 | Aprendre a presentar un treball final en un suport diferent del tradicional com es una pàgina web, PowerPoint, en suport vídeo o electrònic.

13 | Entendre la importància que té tot el procés de realització d’un projecte determinat, i no solament el resultat final.

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page