1 | Millorar
el nivell de competència en llengua anglesa, tant pel que
fa a la expressió oral com escrita.
2 | Presentar
un tema extracurricular que té una relació directa
amb experiències de la vida real, com és l'estudi
de laccessibilitat.
3 | Contribuir
a laportació de nous elements de discussió al
tractament de la diversitat escollint un tema dinterès
social.
4 | Formar
els alumnes en la solidaritat i el respecte per a "l'altre/a"
i en la responsabilitat que implica treballar en un projecte de
manera cooperativa i no competitiva, entenent que l'aportació
de cadascú és crucial per a la compleció del
treball.
5 | Fomentar
lautonomia de l'alumne, ensenyant-li a implicar-se amb responsabilitat
en el seu propi procés daprenentatge.
6 | Fomentar
l'auto-estima dels alumnes perquè s'adonin que ells, per
si mateixos, tenen coses a dir i informació que aportar per
a la millora de la seva escola i la seva ciutat.
7 | Demostrar
respecte per les normes i les institucions i, en general, per mantenir
una actitud cívica correcta i sempre alerta implicant-se,
amb la crítica constructiva, en la millora dels espais urbans
i socials de la seva ciutat.
8 | Fomentar
la necessitat de respectar les normes de circulació per tal
d'evitar accidents de conseqüències irreversibles.
9 | Entendre
que les barreres poden ser no solament arquitectòniques i
de comunicació, sinó també socials i/o cíviques,
i és en aquesta vessant del problema que ells poden contribuir
a la seva millora.
10 | Entendre
la importància de l'anglès com a llengua vehicular,
que els permet obtenir informació d'arreu del món
a la vegada que comunicar-se amb persones d'altres nacionalitats.
11 | Introduir
la utilització i aplicació deines digitals en
el desenvolupament de projectes.
12 | Aprendre
a presentar un treball final en un suport diferent del tradicional
com es una pàgina web, PowerPoint, en suport vídeo
o electrònic.
13 | Entendre
la importància que té tot el procés de realització
dun projecte determinat, i no solament el resultat final.
|