Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page

7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge

SESSIONS
ACTIVITATS D'APRENENTATGE
  PART 1 | Barriers and the Disabled
1. Barriers
1
What is a Barrier? Pluja d'idees a partir d'un mapa conceptual per a definir el concepte i determinar quins tipus de barreres existeixen. Written Exercises.
2
Architectural and Communication Barriers. Identificar a quin col·lectiu en especial afecten les barreres arquitectòniques i de comunicació. Vocabulari de les parts de la via pública on hi poden haver barreres. Completar i associar. Written Exercises.
3
Architectural and Communication Barriers and the Disabled. Identificar els diferents tipus de discapacitats físiques afectades per les barreres arquitectòniques. Mapes conceptuals. Written Exercises.
4
Film Viewing. Els alumnes visualitzen una pel·lícula de contingut relacionat amb elements del bloc que acaben d’estudiar. Fulls de treball i autoavaluació.
5 | 6 | 7
Webquest 1. Is your Town Concerned about the Disabled?
2. The Sensory Disabled
8
The Blind. Basic Characteristics of the Blind. The Blind and the Architectural and Communication Barriers. Learning Activities. Written Exercises.
9
The Deaf. Basic Characteristics of the Deaf. The Deaf and the Architectural and Communication Barriers. Learning Activities. Written Exercises.
10
11 | 12 | 13
Webquests. Els alumnes escolliran una de les següents Webquests: A Present for Carlos; Shopping with Granny; Welcoming Helena.
3. The Manipulatory Disabled
14
The Manipulatory Disabled. Some Basic Characteristics. Accessible Environments for the Manipulatory Disabled. Learning Activities. Written Exercises.
15
16 | 17 | 18
Webquest 5. What a Ramp!
4. The Locomotor Disabled
19
The Ambulant Disabled. Some Basic Characteristics. Accessible Environments for the Ambulant Disabled. Learning Activities. Written Exercises.
20
The Chairbound Disabled. Some Basic Characteristics. Accessible Environments for The Chairbound. Written Exercises.
21
22 | 23 | 24
Webquest 6. Welcome to Barcelona, Peter!
PART 2 | Observing Our Environment
25 | 26 | 27
Final Task 1. Survey of Accessibility to your School.
28 | 29 | 30
Final Task 2. Survey of Accessibility to Public Buildings.
31 | 32 | 33
Final Task 3. Survey of Accessibility to Outdoor Public Spaces.

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page