SESSIONS
|
ACTIVITATS D'APRENENTATGE
|
|
PART
1 | Barriers
and the Disabled |
|
1.
Barriers |
1
|
What is a Barrier?
Pluja d'idees a partir d'un mapa conceptual per a definir
el concepte i determinar quins tipus de barreres existeixen.
Written Exercises.
|
2
|
Architectural
and Communication Barriers. Identificar a quin col·lectiu
en especial afecten les barreres arquitectòniques i de comunicació.
Vocabulari de les parts de la via pública on hi poden haver
barreres. Completar i associar. Written Exercises. |
3
|
Architectural
and Communication Barriers and the Disabled. Identificar
els diferents tipus de discapacitats físiques afectades per
les barreres arquitectòniques. Mapes conceptuals. Written Exercises. |
4
|
Film
Viewing. Els alumnes visualitzen una pel·lícula
de contingut relacionat amb elements del bloc que acaben destudiar.
Fulls de treball i autoavaluació. |
5 | 6 | 7
|
Webquest
1. Is your Town Concerned about the Disabled? |
|
2.
The Sensory Disabled |
8
|
The
Blind. Basic Characteristics of the Blind. The Blind
and the Architectural and Communication Barriers. Learning Activities.
Written Exercises. |
9
|
The
Deaf. Basic Characteristics of the Deaf. The Deaf and
the Architectural and Communication Barriers. Learning Activities.
Written Exercises. |
10
|
Film
Viewing. Els alumnes visualitzen una pel·lícula
de contingut relacionat amb elements del bloc que acaben destudiar.
Fulls de treball i autoavaluació. |
11 | 12 | 13
|
Webquests.
Els alumnes escolliran una de les següents Webquests: A Present
for Carlos; Shopping with Granny; Welcoming Helena. |
|
3.
The Manipulatory Disabled |
14
|
The
Manipulatory Disabled. Some Basic Characteristics. Accessible
Environments for the Manipulatory Disabled. Learning Activities.
Written Exercises. |
15
|
Film
Viewing. Els alumnes visualitzen una pel·lícula
de contingut relacionat amb elements del bloc que acaben destudiar.
Fulls de treball i autoavaluació. |
16 | 17 | 18
|
Webquest
5. What a Ramp! |
|
4. The Locomotor Disabled |
19
|
The
Ambulant Disabled. Some Basic Characteristics. Accessible
Environments for the Ambulant Disabled. Learning Activities.
Written Exercises. |
20
|
The
Chairbound Disabled. Some Basic Characteristics. Accessible
Environments for The Chairbound. Written Exercises. |
21
|
Film
Viewing. Els alumnes visualitzen una pel·lícula
de contingut relacionat amb elements del bloc que acaben destudiar.
Fulls de treball i autoavaluació. |
22 | 23 | 24
|
Webquest
6. Welcome to Barcelona, Peter! |
|
PART
2 | Observing Our Environment |
25 | 26 | 27
|
Final
Task 1. Survey of Accessibility to your School. |
28 | 29 | 30
|
Final
Task 2. Survey of Accessibility to Public Buildings. |
31 | 32 | 33
|
Final
Task 3. Survey of Accessibility to Outdoor Public
Spaces. |