:: Objectiu del Bloc I Introduir el concepte de barreres i el coneixement
del col·lectiu més afectat per l'existència de les mateixes: el
dels discapacitats.
El desenvolupament de la classe
està pautat de manera que cada activitat del full del professor
té la corresponent activitat al full de treball de l'alumne.
En algunes Activitats es mostra un exemple de
resultats obtinguts en l'activitat proposada.
Al final de cada full de treball teòric,
es recomana fer uns exercicis de deures de llengua i gramàtica
(Written Exercises).
Nota:les Student's
Worksheets estan dissenyades perquè l'alumne
les faci de manera autònoma.
:: Procediment En aquestes tres sessions es pretén introduir
l'alumne en el llenguatge tècnic de les barreres arquitectòniques
i de la comunicació. Cada sessió es desenvolupa en tres estadis:
definició, ampliació i exemplificació.
:: En començar el projecte Escriure la paraula "barrier" en el centre de
la pissarra i explicar que el tema d'estudi durant el projecte serà:
Les barreres (obstacles)
que impedeixen a les persones amb algun tipus de minusvàlua
física, tenir una vida com la resta.
:: Temes tractats en cada sessió
teòrica d'aquest bloc