Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page

13 | Sessions Teòriques

>> SESSIONS 1 | 2 | 3 | Bloc Temàtic I | Barriers |

Aspectes generals

:: Objectiu del Bloc I
Introduir el concepte de barreres i el coneixement del col·lectiu més afectat per l'existència de les mateixes: el dels discapacitats.

:: Recursos per al professor

:: Com conduir una sessió de brainstorming.

:: Com utilitzar un mapa conceptual (Podeu trobar una versió demo de l'Inspiration 6.0 a http://www.inspiration.com/freetrial/index.cfm).

:: Algunes pàgines web organitzades per blocs temàtics.

:: Recursos per als alumnes

:: Fulls de treball (Student's Worksheets).

:: Diccionaris bilingües i monolingües.

:: Student's Worksheet i Full del Professor

El desenvolupament de la classe està pautat de manera que cada activitat del full del professor té la corresponent activitat al full de treball de l'alumne.

En algunes Activitats es mostra un exemple de resultats obtinguts en l'activitat proposada.

Al final de cada full de treball teòric, es recomana fer uns exercicis de deures de llengua i gramàtica (Written Exercises).

Nota: les Student's Worksheets estan dissenyades perquè l'alumne les faci de manera autònoma.

:: Procediment
En aquestes tres sessions es pretén introduir l'alumne en el llenguatge tècnic de les barreres arquitectòniques i de la comunicació. Cada sessió es desenvolupa en tres estadis: definició, ampliació i exemplificació.

:: En començar el projecte
Escriure la paraula "barrier" en el centre de la pissarra i explicar que el tema d'estudi durant el projecte serà:

Les barreres (obstacles) que impedeixen a les persones amb algun tipus de minusvàlua física, tenir una vida com la resta.

:: Temes tractats en cada sessió teòrica d'aquest bloc

:: Sessió 1: What is a Barrier? >>

:: Sessió 2: Architectural and Communication Barriers >>

:: Sessió 3: Architectural and Communication Barriers and the Disabled >>

Nota: la informació de caràcter general aportada en aquesta introducció serà d'utilitat també per als altres blocs temàtics.

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page