Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 

13 | Sessions Teòriques

 

>> Bloc Temàtic I | Barriers | FULL DEL PROFESSOR | SESSIÓ 2

1.2. Architectural and Communication Barriers

 
     
 

:: Objectiu
Acabar d'entendre el concepte de barrera arquitectònica i de la comunicació iniciat a la Sessió 1 d'aquest mateix bloc i distingir a quin col·lectiu afecta majoritàriament aquest tipus de barrera.

:: Procediment
Repartiu els fulls de l'alumne (Student's Worksheet) corresponents a aquesta sessió.

:: Activitat 1
Els alumnes observen el dibuix i a continuació completen l'exercici d'associació (poden utilitzar el glossari i un diccionari). Els adjectius i substantius poden emprar-se més d'una vegada.

És important que els alumnes recordin que en anglès els adjectius es col·loquen abans del nom.

>> Answer Key

:: Activitat 2
Els alumnes observen els cinc dibuixos petits i els relacionen amb les zones marcades al dibuix gran. A continuació discuteixen amb els seus companys quines zones són accessibles i quines no ho són. Finalment, revisen i classifiquen les seves respostes a l'Activitat 1 i les escriuen en el diagrama que vé a continuació, sota els rètols accessible o not accessible (vegeu l'exemple).

:: Activitat 3

Zero condicional. Deixeu 10 minuts perquè els alumnes facin el màxim nombre d'oracions condicionals.

>> Answer Key

:: Activitat 4

Lectura i comentari de 1.2. Architectural and Communication Barriers.

:: Written Exercises: | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |.

 

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page