>>Bloc
Temàtic I |Barriers|
FULL
DEL PROFESSOR|SESSIÓ 2
1.2. Architectural and Communication
Barriers
:: Objectiu Acabar d'entendre el concepte de barrera arquitectònica
i de la comunicació iniciat a la Sessió 1 d'aquest mateix bloc i
distingir a quin col·lectiu afecta majoritàriament aquest tipus
de barrera.
:: Procediment Repartiu els fulls de l'alumne (Student's
Worksheet) corresponents a aquesta sessió.
:: Activitat 1 Els alumnes observen el dibuix i a continuació
completen l'exercici d'associació (poden utilitzar el glossari
i un diccionari). Els adjectius i substantius poden emprar-se més
d'una vegada.
És important que els alumnes recordin que en anglès els
adjectius es col·loquen abans del nom.
>>Answer
Key
:: Activitat 2 Els alumnes observen els cinc dibuixos
petits i els relacionen amb les zones marcades al dibuix gran. A
continuació discuteixen amb els
seus companys quines zones són accessibles i quines no ho
són. Finalment, revisen i classifiquen
les seves respostes a l'Activitat 1 i les escriuen en el diagrama
que vé a continuació, sota els rètols accessible
o not accessible (vegeu
l'exemple).
:: Activitat 3
Zero condicional. Deixeu 10 minuts perquè
els alumnes facin el màxim nombre d'oracions condicionals.