Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 

13 | Sessions Teòriques

 

>> Bloc Temàtic 1 | Barriers | FULL DEL PROFESSOR | SESSIÓ 1

1.1. What is a Barrier?

 
     
 

:: Procediment
Repartiu el full de l'alumne (Student's Worksheet) corresponent a aquesta sessió.

:: Activitat 1
Feu una sessió de brainstorming perquè els alumnes aportin les respostes associades a la idea proposada en el seu full de treball: What is a barrier?

En aquestes sessions els alumnes hauran d'utilitzar el diccionari i el glossari (Appendix D), per cercar el significat de les paraules més tècniques.

És molt possible que els alumnes arribin a la definició proposant exemples de tipus de barreres molt diferents (vegeu l'exemple). Accepteu-los tots ja que a l'activitat següent es podran aprofitar.

El resultat de l'Activitat 1 ha de portar a la reflexió següent:

Les barreres són obstacles que ens impedeixen comunicar-nos o desplaçar-nos lliurement.
A barrier is an obstacle that restricts people's free communication and/or passage.

:: Activitat 2
Partint del mapa conceptual obtingut a l'Activitat 1, classificar les paraules resultants en tres grups amb un nou mapa (top-down-tree map) (vegeu el model). Es poden afegir més paraules si es vol:

Nota: El resultat de l'Activitat 2 il·lustra tres tipus de barreres, com a mínim:

:: les barreres naturals,

:: les barreres en la comunicació i

:: les barreres construïdes per l'home o arquitectòniques.

Expliqueu que en aquest projecte s'estudiaran les barreres produïdes per l'home, és a dir arquitectòniques i de comunicació.

 

:: Activitat 3

Lectura i comentari de 1.1. What is a Barrier?.

:: Written Exercises: | 1 | 2 | 3 |.

 

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page