Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 

13 | Sessions Teòriques

 
 

>> SESSIÓ 14 | Bloc Temàtic III | The Manipulatory Disabled |

Aspectes generals

 
     
 

:: Objectiu del Bloc III
Sensibilitzar els alumnes de l'abast i significat de les discapacitats manipulatives i dels tipus de barreres que afecten les persones que les pateixen.

:: Introducció

El tema d'aquest bloc es desenvolupa en una sola sessió, en què es duran a terme les activitats de sensibilització i la part tècnica.

:: Recursos per al professor

:: Full del professor.

:: Mocador/s o bena/es per a travar la mobilitat d'un braç o d'una mà.

:: Vegeu la introducció al bloc I: Aspectes generals.

:: Recursos per als alumnes

:: Fulls de treball (Student's Worksheets).

:: Diccionaris bilingües i monolingües.

:: Feeling Words.

:: Procediment
Mitjançant activitats de "role-playing", fitxes, lectura i discussió els alumnes aniran aprenen quines són les característiques bàsiques d'aquest col·lectiu y quines són les barreres que els impedeixen una total i plena integració social.

:: Temes tractats en cada sessió teòrica d'aquest bloc

:: Sessió 14: The Manipulatory Disabled. Algunes característiques bàsiques i quines són les barreres que els afecten. >>

 

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page