Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page

13 | Sessions Teòriques

>> Bloc Temàtic II | The Sensory Disabled | FULL DEL PROFESSOR | SESSIÓ 9

2. The Sensory Disabled. The Blind and the Deaf

:: Objectiu
Conèixer com es relacionen les persones cegues i les sordes amb el seu entorn i també distingir quines són les barreres que els afecten.

:: Procediment
Abans de començar, pengeu alguns pòsters seleccionats dels que s'han fet a l'Activitat 9 de la Sessió 8.

:: Activitat 1
Els alumnes llegiran el text 2.1. The Blind | A | Basic Characteristics i completaran el cluster map amb algunes de les característiques bàsiques d'una persona cega. Les paraules clau com "should", "is/are", "need/s", etc, s'escriuen sobre les fletxes.

Nota: el text solament presenta unes quantes característiques, els alumnes poden ampliar-les d'acord amb els seus coneixements.

:: Activitat 2
Lectura i comentari del tema 2.1. The Blind | B | Accesible Environments for the Blind.

:: Activitat 3
Els alumnes disposen d'una graella que presenta una llista d'elements que si s'adoptessin, s'adaptessin o evitessin, segons sigui cada cas, es facilitaria l'accessibilitat de les persones cegues o amb visibilitat reduïda als espais o edificis públics. Els alumnes hauran de marcar () les caselles que considerin oportunes. Pot haver-hi més d'una marca per element.

>> Answer Key

:: Activitat 4
Es corregirà i comentarà la graella anterior. A continuació, es llegirà 2.2 The Deaf | A | Basic Characteristics of the Deaf i es completarà el cluster map.

:: Activitat 5
Es llegirà 2.2 The Deaf | B | Accesible Environments for the Deaf i es completarà la graella corresponent.

>> Answer Key

:: Activitat 6
Corregir i comentar la graella anterior.

Formaran oracions amb el vocabulari de Feeling Words l'exemple i, en acabar, les compararan amb les dels seus companys.

:: Activitat 7
Els alumnes llegeixen les seves oracions i parlen dels seus sentiments i els que creuen que experimenta una persona cega o sorda.

:: Written Exercises: | 5 | 6 | 7 |

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page