:: Objectiu
Conèixer com es relacionen les persones cegues
i les sordes amb el seu entorn i també distingir quines són les
barreres que els afecten.
:: Procediment
Abans de començar, pengeu alguns pòsters
seleccionats dels que s'han fet a l'Activitat
9 de la Sessió 8.
:: Activitat 1
Els alumnes llegiran el text 2.1.
The Blind
| A | Basic
Characteristics
i completaran el cluster
map amb algunes de les característiques
bàsiques d'una persona cega. Les paraules clau com "should", "is/are",
"need/s", etc, s'escriuen sobre les fletxes.
Nota: el text solament presenta unes quantes característiques,
els alumnes poden ampliar-les d'acord amb els seus coneixements.
|
:: Activitat 2
Lectura i comentari del tema 2.1.
The Blind | B | Accesible Environments for the Blind.
:: Activitat 3
Els alumnes disposen d'una graella que presenta una llista
d'elements que si s'adoptessin, s'adaptessin o evitessin, segons
sigui cada cas, es facilitaria l'accessibilitat de les persones
cegues o amb visibilitat reduïda als espais o edificis públics.
Els alumnes hauran de marcar ()
les caselles que considerin oportunes. Pot haver-hi més d'una marca
per element.
>>
Answer Key
:: Activitat
4
Es corregirà i comentarà la graella anterior. A continuació,
es llegirà 2.2
The Deaf | A |
Basic Characteristics of the Deaf i es completarà el
cluster
map.
:: Activitat 5
Es llegirà 2.2
The Deaf | B
| Accesible Environments for the Deaf i es completarà
la graella corresponent.
>>
Answer Key
:: Activitat
6
Corregir i comentar la graella anterior.
Formaran oracions amb el vocabulari de Feeling
Words l'exemple i, en acabar, les compararan amb les dels
seus companys.
:: Activitat 7
Els alumnes llegeixen les seves oracions i parlen
dels seus sentiments i els que creuen que experimenta una persona
cega o sorda.
:: Written Exercises:
|
5
| 6
|
7
|
|