:: Loració
en present simple per a definir objectes, situacions habituals.
::
Posició dels adjectius.
::
Adjectius que denoten forma o mesura: (round,
square
).
::
Adjectius que denoten material: (metallic,
wooden
).
::
Adjectius que denoten un tipus concret
dhabilitat o discapacitat (manipulatori,
ambulant).
::
Adjectius referits als sentits: (visible,
audible).
::
Formació dadjectius: adjectius
compostos (deaf-mute) i formats
a partir dun substantiu (one-eyed).
::
Formació de substantius plurals
a partir d'adjectius (the blind).
::
Formació de substantius abstractes
a partir d'adjectius: (blindness).
::
Sinònims i antònims.
::
Adverbis de seqüència per a
alleugerir una narració (Then,
).
::
Adverbis de freqüència: (sometimes,
never
).
::
Adverbis d'intensitat modificant un adjectiu:
davant de l'adjectiu (very large)
o darrera de l'adjectiu (large enough).
::
Instruccions.
::
Utilització de should
per a expressar obligació i necessitat lògica.
::
Utilització de can
i be able to
per a expressar capacitat per a realitzar una acció.
::
Utilització de could
per a expressar possibilitat.
::
Pronoms relatius.
::
Subordinants simples (after,
as, that, when, where, while, because).
::
Subordinants compostos (so
that, except that).
:: Lèxic:
camps semàntics referits a:
::
Barreres arquitectòniques i de la comunicació.
::
Parts del cos humà.
::
Els sentits.
::
Discapacitats físiques.
::
Elements que necessita una persona discapacitada per a compensar
les seves carències (wheelchair,
crutches).
::
Elements duna ciutat (kerbs,
pedestrian crossings).
::
Edificis públics.
::
Mobiliari urbà.
::
Parts duna casa/edifici.
|