Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 
6 | Temporització  
     
 

Per a la realització d'aquest projecte es necessitaran, aproximadament, entre 30 i 33 sessions de treball que podrien repartir-se de la manera següent:

PART 1
Barriers and the Disabled
Blocs Temàtics

Tasques Facilitadores

Film Viewing
Webquests
Total Sessions
1. Barriers
3
1 + 1/2
3
7
2. The Sensory Disabled
2
1 + 1/2
3
6
3. The Manipulatory Disabled
1
1 + 1/2
3
5
4. The Locomotor Disabled
2
1 + 1/2
3
6
PART 2
Observing our Environment
1. Survey of Accessibility to your School
 
 
 
3
2. Survey of Accessibility to Public Buildings
 
 
 
3
3. Survey of Accessibility to Outdoor Public Spaces
 
 
 
3
TOTAL SESSIONS
35

Nota: 1 sessió és igual a aprox. 1 hora classe.

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page