:: Procediment
Repartiu les Student's
Worksheetsi els mocadors.
:: Activitat 1
Els alumnes s'embenaran la mà dreta
(o l'esquerra, si són esquerrans) i/o posaran el seu braç
en cabestrell utilitzant el mocador per a immobilitzar-lo.
Doneu-los algunes activitats senzilles i quotidianes
a fer, com obrir o tancar una finestra, escriure o esborrar la pissarra,
treure els seus llibres i obrir-los, pentinar-se, etc.
Nota: amb aquesta activitat es pretén que els alumnes
experimentin per simateixos les dificultats amb què es troba
una persona amb la capacitat de manipulació reduïda.
|
:: Activitat 2
Quan s'hagin tret la bena, els alumnes
es concentren i pensen en com s'han sentit durant l'activitat anterior.
Després escullen sis paraules de la llista de Feeling
Words i completen quadre corresponent.
:: Activitat 3
Els alumnes llegeixen les oracions als seus companys, les comparen
i corregeixen.
:: Activitat 4
Lectura de 3.2
The Manipulatory Disabled | A| Some Basic Characteristics
Els alumnes completen el "cluster map" amb les principals
característiques d'una persona amb dificultats de manipulació.
Nota: els alumnes poden agregar-hi altres característiques
segons la seva experiència personal.
|
:: Activitat 5
Es llegeix 3.2
The Manipulatory Disabled | B | Accessible Environments and the
Manipulatory Disabled.
Es completa la graella corresponent segons el procediment
seguit al Bloc 2, Sessions 8 i 9.
>>
Answer Key
:: Activitat 6
Corregir i comentar el quadre anterior.
:: Written Exercises:
Bloc
III.
|