Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page

13 | Sessions Teòriques

>> Bloc Temàtic III | The Manipulatory Disabled | FULL DEL PROFESSOR | SESSIÓ 14

3. The Manipulatory Disabled.

:: Procediment
Repartiu les Student's Worksheetsi els mocadors.

:: Activitat 1
Els alumnes s'embenaran la mà dreta (o l'esquerra, si són esquerrans) i/o posaran el seu braç en cabestrell utilitzant el mocador per a immobilitzar-lo.

Doneu-los algunes activitats senzilles i quotidianes a fer, com obrir o tancar una finestra, escriure o esborrar la pissarra, treure els seus llibres i obrir-los, pentinar-se, etc.

Nota: amb aquesta activitat es pretén que els alumnes experimentin per simateixos les dificultats amb què es troba una persona amb la capacitat de manipulació reduïda.

:: Activitat 2
Quan s'hagin tret la bena, els alumnes es concentren i pensen en com s'han sentit durant l'activitat anterior. Després escullen sis paraules de la llista de Feeling Words i completen quadre corresponent.

:: Activitat 3
Els alumnes llegeixen les oracions als seus companys, les comparen i corregeixen.

:: Activitat 4
Lectura de 3.2 The Manipulatory Disabled | A| Some Basic Characteristics

Els alumnes completen el "cluster map" amb les principals característiques d'una persona amb dificultats de manipulació.

Nota: els alumnes poden agregar-hi altres característiques segons la seva experiència personal.

:: Activitat 5
Es llegeix 3.2 The Manipulatory Disabled | B | Accessible Environments and the Manipulatory Disabled.

Es completa la graella corresponent segons el procediment seguit al Bloc 2, Sessions 8 i 9.

>> Answer Key

:: Activitat 6
Corregir i comentar el quadre anterior.

:: Written Exercises: Bloc III.

Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page