>>Bloc
Temàtic I |Barriers|
FULL
DEL PROFESSOR|SESSIÓ 3
1.3. Architectural and Communication Barriers
and the Disabled
:: Objectiu Entendre a quin col·lectiu de persones afecten
de manera més greu les barreres arquitectòniques i de la comunicació,
i conèixer els tres grans grups en què es classifiquen les
minusvàlues físiques.
:: Recursos
::Fulls de l'alumne (Student's
Worksheet) :: Diccionaris
bilingües i monolingües.
:: Procediment Repartiu els fulls de l'alumne (Student's
Worksheet) corresponents a aquesta sessió.
Formeu grups de 4 o 6 alumnes.
:: Activitat 1 Feu una sessió de brainstorming
perquè els alumnes aportin les respostes associades a la
idea proposada en el seu full de treball: Architectural
barriers affect...
En aquestes sessions els alumnes hauran d'utilitzar
el diccionari i el glossari,
per cercar el significat de les paraules més tècniques.
NOTA: tot i que és convenient acceptar totes las
possibilitats, exemples com "old people" s'haurien de comentar,
perquè les barreres arquitectòniques no afecten totes
les persones grans.
:: Activitat 2 Reordenar els resultats del "cluster
map" anterior en forma de "top down tree" amb els
encapçalaments següents:
::The Sensory Disabled: the blind
or the deaf. :: The
Manipulatory Disabled: a one-armed person... :: The
Locomotor Disabled: a person using crutches; a person
in a wheelchair... :: Others:
a person pushing a pram; a person carrying heavy loads, etc...