Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 

13 | Sessions Teòriques

 

>> Bloc Temàtic I | Barriers | FULL DEL PROFESSOR | SESSIÓ 3

1.3. Architectural and Communication Barriers and the Disabled

 
     
 

:: Objectiu
Entendre a quin col·lectiu de persones afecten de manera més greu les barreres arquitectòniques i de la comunicació, i conèixer els tres grans grups en què es classifiquen les minusvàlues físiques.

:: Recursos

:: Fulls de l'alumne (Student's Worksheet)
:: Diccionaris bilingües i monolingües.

:: Procediment
Repartiu els fulls de l'alumne (Student's Worksheet) corresponents a aquesta sessió.
Formeu grups de 4 o 6 alumnes.

:: Activitat 1
Feu una sessió de brainstorming perquè els alumnes aportin les respostes associades a la idea proposada en el seu full de treball: Architectural barriers affect...

En aquestes sessions els alumnes hauran d'utilitzar el diccionari i el glossari, per cercar el significat de les paraules més tècniques.

Vegeu un exemple de cluster map.

NOTA: tot i que és convenient acceptar totes las possibilitats, exemples com "old people" s'haurien de comentar, perquè les barreres arquitectòniques no afecten totes les persones grans.

:: Activitat 2
Reordenar els resultats del "cluster map" anterior en forma de "top down tree" amb els encapçalaments següents:

:: The Sensory Disabled: the blind or the deaf.
:: The Manipulatory Disabled: a one-armed person...
:: The Locomotor Disabled: a person using crutches; a person in a wheelchair...
:: Others: a person pushing a pram; a person carrying heavy loads, etc...

 

:: Activitat 3

Comentar els resultats obtinguts per cada grup.

:: Activitat 4

Lectura i comentari de 1.3. Architectural and Communication Barriers and the Disabled.

:: Written Exercises: | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |.

 

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page