Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 

13 | Sessions Teòriques

 

>> Bloc Temàtic IV | The Locomotor Disabled | FULL DEL PROFESSOR | SESSIÓ 20

4.2. The Chairbound Disabled

 
     
 

:: Objectiu
Conéixer quines són les característiques bàsiques d'aquest col·lectiu, i també quines són les barreres que els afecten.

Prendre contacte real i directe amb persones que viuen aquesta realitat.

:: Procediment
Repartiu el full de treball corresponent (Student's Worksheets).

:: Activitat 1
Lectura de 4.2 The Chairbound Disabled.

Nota: per a aquesta sessió seria de molta utilitat invitar una persona en cadira de rodes que vingués a classe a xerrar amb els alumnes, d'aquesta manera entrarien en contacte amb la problemàtica real. Fins i tot la podrien acompanyar mentre es desplaça per l'Institut i comprovar les dificultats que té per a accedir a determinats elements i/o llocs.

Com alternativa a la proposta anterior, la classe podria visitar una llar d'avis o qualsevol altre lloc on hi hagi persones en aquestes condicions i que estiguin disposades a explicar les seves experiències als alumnes.

:: Activitat 2
Els alumnes prendran notes durant la xerrada i faran preguntes d'acord amb la informació que tinguin. Completaran la graella corresponent.

>> Answer Key

:: Activitat 3
Llegir i comentar els resultats del quadre anterior.

:: Written Exercises: | 5 | 6 | i Revision Exercises.

 

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page