:: Objectiu
Sensibilitzar els alumnes sobre quines són les
característiques bàsiques i les barreres que afecten els discapacitats
ambulants.
:: Procediment
Lliureu les Student's
Worksheets i els mocadors.
Repartiu els alumnes segons estiguin acostumats a
treballar.
:: Activitat 1
Una persona que faci servir crosses o
bastó és una imatge força freqüent. Demaneu
als alumnes que es concentrin i pensin en les característiques
d'aquestes persones (què no poden fer, què fan amb
molta dificultat).
Feu un brainstorming
i a continuació els alumnes completaran el mapa
conceptual (cluster map) en el seu full de treball.
:: Activitat 2
Cada grup presenta les seves conclusions
a la resta de la classe. Es comenten i discuteixen els resultats.
:: Activitat 3
Lectura de: 4.1
The Ambulant Disabled | A | Some Basic Characteristics i correcció
del mapa conceptual anterior.
:: Activitat 4
Lectura del text 4.2
The Ambulant Disabled | B | Accesible Environments for the Ambulant
Disabled i compleció de la graella corresponent segons
el procediment seguit als blocs temàtics anteriors.
>>
Answer Key
:: Activitat 5
Corregir i comentar els resultats de l'activitat anterior.
:: Written Exercises:
|
1 | 2 | 3
| 4 |
|