Go to the Site Map
1 | Presentació2 | Àmbit de desenvolupament de les activitats3 | Organització del treball4 | Organització dels recursos i dels espais5 | Organització dels continguts del projecte6 | Temporització7 | Seqüenciació de les activitats d'aprenentatge8 | Objectius9 | Continguts de procediments10 | Continguts de fets i conceptes11 | Valors, normes i actituds12 | Avaluació13 | Sessions teòriques14 | Clau per a la correcció d'exercicis15 | Film Viewing16 | Webquests17 | Final Tasks18 | Pàgines web per al professor19 | Referències bibliogràfiques
Bloc I | Aspectes GeneralsBloc II | Aspectes GeneralsBloc III | Aspectes GeneralsBloc IV | Aspectes GeneralsGo to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests Go to Student's Book Site Map Go to Student's Worksheets Go to  Film Viewing Go to Written Exercises Go to Webquests
   
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top Go to the next page
 

13 | Sessions Teòriques

 

>> Bloc Temàtic IV | The Locomotor Disabled | FULL DEL PROFESSOR | SESSIÓ 19

4.1. The Ambulant Disabled

 
     
 

:: Objectiu
Sensibilitzar els alumnes sobre quines són les característiques bàsiques i les barreres que afecten els discapacitats ambulants.

:: Procediment
Lliureu les Student's Worksheets i els mocadors.

Repartiu els alumnes segons estiguin acostumats a treballar.

:: Activitat 1
Una persona que faci servir crosses o bastó és una imatge força freqüent. Demaneu als alumnes que es concentrin i pensin en les característiques d'aquestes persones (què no poden fer, què fan amb molta dificultat).

Feu un brainstorming i a continuació els alumnes completaran el mapa conceptual (cluster map) en el seu full de treball.

:: Activitat 2
Cada grup presenta les seves conclusions a la resta de la classe. Es comenten i discuteixen els resultats.

:: Activitat 3
Lectura de: 4.1 The Ambulant Disabled | A | Some Basic Characteristics i correcció del mapa conceptual anterior.

:: Activitat 4
Lectura del text 4.2 The Ambulant Disabled | B | Accesible Environments for the Ambulant Disabled i compleció de la graella corresponent segons el procediment seguit als blocs temàtics anteriors.

>> Answer Key

:: Activitat 5
Corregir i comentar els resultats de l'activitat anterior.

:: Written Exercises: | 1 | 2 | 3 | 4 |

 
Go to the back pageGo to Site MapGo to the top

Go to the next page